سلام دوستان

من یه تجربیاتی داشتم که می خواستم در اختیارتون بذارم؛

من در سن ۱۳ سالگی به بلوغ رسیدم. می گفتند بعد از بلوغ نگاه کردن به جاهای نامحرم که خدا حرام کرده باعث تحریک جنسی می شود اما من وقتی نگاه می کردم هیچ احساس خاصی نداشتم .

اصلا درک نمی کردم که چی میگن ، همین طور گذشت تا نزدیکای شروع ۱۷ سالگیم که متاسفانه شروع کردم به دیدن فیلم های پـ ... و کم کم باعث شد که من هم تحریک شدن رو احساس کنم و چند ماهی به سختی فشار داشتم و واقعا از قدم زدن در خیابان هم زجر می کشیدم چون از بس زود تحریک می شدم که کوچکترین صحنه ها هم باعث تحریک شدنم می شد .

یادمه کلی در این سایت هم پیام دادم که چیکار کنم اما آقای نجفی هر دفعه می گفت به پزشک مراجعه کنید در صورتی که اصلا راه درمان من پزشک نبود . بعد از آن کم کم فیلم های پـ... رو ترک کردم و الان ۱۷سالگی ام هم تمام شده .

نمیگم مثل اول هستم اما دیگر از قدم زدن در خیابان زجر نمی کشم و به ندرت پیش می آید که تحریک شوم. خدا را بسیار شکر می کنم که بدون اینکه نه به دکتر مراجعه کنم نه مشکلم رو به احدی بگم که آبرویم برود، مشکلم را حل کرد.

الان دارم اشک می ریزم و تایپ می کنم و می فهمم که واقعا راست است که خدا می گوید تو یک قدم به سمتم بردار من ده قدم به سمتت میایم. خدایا یه عمر معصیتت را کردیم نه نعمت هایت را از ما گرفتی نه گناهانمان را آشکار کردی اگر بندگی ات را می کردیم چه می کردی؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)