سلام

پسری هستم 23 ساله که عاشق یه دختر خانم بسیار محجوب و باحیا و خجالتی شدم ، حدود یک ساله از این علاقه اطلاع داره و نشونه های خیلی زیادی هم برای اثبات علاقم بهش دادم ، اونقدر تلاش هام برای اثبات علاقم بهش زیاد و با جزئیاته که سرتون به درد میاد براتون تعریف کنم ، در همین حد از من بپذیرین برای اثبات اینکه چقدر برام مهم هست خیلی خیلی تلاش کردم البته با در نظر گرفتن همه ی موازین و حریم ها بدون هیچ رفتار بچگانه ای .

با دوستاشون در مورد اینکه ایشون به من علاقه دارن یا نه حرف زدم ، همیشه جواب سر بالا و گنگ دادن یعنی یi جورایی بهم رسوندن که باید صبر کنی .

ایشون به من گفتن که فقط به عنوان هم کلاسی به من نگاه میکنه و حسی در حال حاضر به من نداره ولی از طرفی همیشه برای صحبت کردن با من وقت میذارن ، بهم احترام میذارن ولی در اکثر اوقات در حرفامون من سوال کننده بودم ایشون پاسخ دهنده ....

به سوال هام با حوصله جواب میده ولی تا حالا نشده خودش سوال کننده باشه ... خلاصه کلام در حالت کلی بیشتر اوقات از من دوری میکنه تا اینکه سعی کرده باشه بهم نزدیک بشه ، ولی گاهی اوقاتم از دلنوشته ها توی پیجش که پست میکنه یه برداشت هایی میکنم نمیدونم شاید توهم باشه ولی توی همه ی دلنوشته هاش سعی کرده یه نفر رو امیدوار کنه .

واقعا توی یه حالت برزخی گیر کردم هیچ چیز صریح و واضح و روشن نیست موقعی که باهاش رو به رو میشم دست پاچه میشه و حول میکنه و اصلا نمیتونه بهم نگاه کنه ولی گاهی اوقاتم بهم خیلی بی تفاوتی میکنه ، نمیدونم چیکار کنم .

از طرفی هر رفتار خوبش برای من یه امید بزرگه از طرفی گاهی اوقات فکر میکنم توهمه ، اصلا نمیتونم از فکرش بیام بیرون ، هروقت تصمیم گرفتم قیدشو بزنم افسرده و داغون و گوشه نشین شدم و زندگی برام بی معنا شده ، در حال حاضر تنها امیدم این شده که میگن دخترای خجالتی معمولا از کسی که دوستش دارن دور میشن .

سه تا سوال :

1- به نظر شما چطوری مطمئن بشم هیچ حسی وجود نداره و تکلیفم مشخص بشه ؟ ( هر دو خانواده در جریان هستن ولی اگه خواستگاری رو پیشنهاد میکنین به نظرم نیاز به داشتن یه حداقل شرایط مالی داره که من فعلا فقط دانشجو هستم و فقط میخوام بدونم چقدر امیدوارانه به این قضیه میشه نگاه کرد ، چقدر میتونم دلمو امیدوار کنم به رسیدن بهش )

2- نشونه مشترک عاشق شدن توی دخترا چیه ؟

3- اگه به این باور رسیدم که علاقه ای نیست چطور میتونم باهاش کنار بیام حتی تصورش هم برای من به اندازه مردن درد داره (  اینو بدون اغراق میگم ) ..

ممنون میشم راهنمایی کنید دوستان ، از وقتی که برای ارسال نظرات میذارید صمیمانه تشکر میکنم . 


مرتبط:

دختر مورد علاقه م منتظر حرکتی از طرف من هستند؟

وقتی پسر مورد علاقه م رو می بینم ناخودآگاه تابلو بازی در میارم

وقتی از یه پسر خوشم میاد باید چی کار کنم؟

خانم ها، دختر همسایه داره بهم چراغ سبز نشون میده؟

یه دختر با حیا، چطور باید به پسر مورد علاقه ش چراغ سبز نشون بده؟

آقایون کدوم رفتارهای یه خانوم رو چراغ سبز تلقی میکنن؟

اگه دختری زیاد نگاهم کنه یعنی چراغ سبز نشون میده ؟

چطور به پسر مورد علاقه چراغ سبز نشون بدیم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)