سلام
خواهرم از من بزرگ تره ... اما همیشه چشمش دنبال کارهای منه... آرزوی بدبختی منو داره ... از کارهایی که میکنه می فهمم که چقدر ازم متنفره. و منم دقیقا همین حسو بهش دارم ... .
بچه ها باور کنید... بارها بارها منو جلو غریبه و آشنا ضایع کرده. حرفی که نباید میزده رو زده. چیزی که مشکل خانوادگی من بوده. و نمی خاستم کسی به جز خانواده ام بدونه رو با همه به اشتراک گذاشته. جلو اقوام باهام دعوا میکنه... و چیزایی میگه که هیچ ربطی به موضوع دعوا نداره. همیشه دخترای هم سن و سال خودمو به رخ ام میکشه... تقریبا هشت ساله باهاش حرف نمیزنم. اما به طور ثابت دعوا داریم. پیش مامانم آرزوی بدبختی منو میکنه. وقتی تو اتاقم... پیش خواهرای دیگه ام غیبت منو میکنه ...
از اون جا که ناچارا باید فعلا باهاش تو یه خونه باشم. نمیدونم چیکار کنم که تو کارام دخالت نکنه .  و یه ذره آبرویی هم که دارم جلو آشنا و غریبه نریزه. همه دیگه میدونن. و من واقعا خجالت میکشم تو جمع ها برم ... . دیگه جرات نمیکنم حرفی بزنم یا کاری کنم. چون مدام میترسم.. دعوا کنه با بره به همه بگه ، گوشه گیر شدم ...
من ذاتا دختر ساکت و آرومی هستم. ولی به واسطه اون پرخاشگر و عصبی شدم ، منم پا به پاش دعوا میکنم چون سکوتم جواب نداده واقعا وجه اخلاقی ام جلو آشنا و غربیه از بین رفته. دیگه هیچ کس منو اون دختر آروم و با شخصیت نمی بینه ... اما میخوام تموم شه...
بچه ها من واقعا متنفرم از خواهرم ...

مرتبط:

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

با خواهرم که دنبال دعوا میگرده چکار کنم ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم پدر و مادرم رو به شدت تحت فشار روانی گذاشته

خواهرم میگه نه دانشگاه رو دوست دارم نه رشتمو و نه این دنیا رو...

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

خواهرم با دو نفر از همکاران مردش که متاهل هستند چت میکنه

با خواهرم کمی اختلاف فکری دارم

مشکل خواهرم چیه چیکار باید بکنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)