سلام

من یه دختر ٢٢ ساله هستم و تقریبا ١ سالی هست متوجه رفتارای یه آقایی تو دانشگاه شدم. رفتاراشون واقعا ضایع ست. حتی دوستمم متوجه شده ، شاید بگید حتما توهم میزنی ولی اینجوری نیست دختر بچه ٢٠ ساله نیستم، میتونم تشخیص بدم نگاها رو از هم .

این آقا واقعا یه جوریه با من، ایشون یه بار به من سلام کردن در حالی که اصلا هم کلاسی نیستیم، یه سری با یکی از دخترای هم کلاسیشون نشسته بودیم،ایشونم به یه بهونه الکی اومدن حرف زدن با هم کلاسشیون ولی من از اونجا سریع بلند شدم رفتم، نمیدونم رفتارم درست بوده یا نه.

من اصلا نگاهشون نمیکنم شاید تو این ١ سال ٣،٤ بار چشم تو چشم شدیم، از کنارشون رد میشم سرمو میندازم پایین. راستش خیلی دختر مغروری هستم، دوستم میگه خیلی بد رفتار میکنم .

سوال من اینه، این آقا چرا نمیان جلو حرف بزنن؟ با وجود اینکه کاملا به من توجه میکنن، بازم عرض میکنم بنده توهم نمیزنم. تو رو خدا آقا پسرا جواب بدن

مرتبط:

نه میتونم فراموشش کنم نه میتونم پا پیش بذارم

تحلیل رفتار پسری که با دست پس میزنه و با پا پیش میکشیه

با پسری در ارتباطم که حرفی از ازدواج نمیزنه، با قطع ارتباط هم مخالفه

به خاطر آبروی پدرم رابطه م رو با پسری که دوسش داشتم قطع کردم

رابطه بین دختر و پسر تا چه حد قابل قبوله ؟

مهمترین فواید رابطه دختر و پسر از دید خودشان

آیا بنده توی آب نمک نگه داشته شده ام ؟

مطمئنم همکلاسیم بهم علاقه داشت، پس چرا خواستگاری نکرد ؟

چرا همکارم ازم خواستگاری نمیکنه ؟

چرا زودتر اقدام نمیکنه برای خواستگاری

مرد مورد علاقم دیگه به هیچ وجه حرفی از ازدواج نمیزنه

اشتباه کردم که به اون دختر پیشنهاد ازدواج ندادم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)