سلام به دوستان
من امسال کنکور دارم و علاوه بر رشته تجربی کنکور هنر هم ثبت نام کردم ولی تمرکزم کاملا روی رشته تجربیه ، یعنی کتابای رشته هنر رو نخوندم و نمیخونم فقط میرم عمومی ها رو جواب میدم.  اگه چند تا سوال اختصاصی هم شد بلد بودم جواب میدم. من تا الان دانش آموز رشته تجربی بودم. میخوام اگه رشته خوب توی تجربی قبول نشدم بیام هنر . ( مثلا زیر پرستاری یا هوشبری نباشه اگه اینارو قبول نشدم برم رشته های هنر).
من به سه رشته طراحی صنعتی، عکاسی و موسیقی علاقه دارم.
حالا سوالام :
1 - کدوم رشته بهتره ؟ شرایطش رو بهم بگین.
2 - کدوما آزمون دوم داره و آزمون دوم چقدر اهمیت داره. از یه مشاور پرسیدم گفت فقط 20٪. مثلا طراحی صنعتی باید طبیعتا نقاشیت خوب باشه ولی من در حد همون دوران بچگیم نقاشی میکنم. میخوام بدونم کسایی که آزمون دوم دادن چجوری بود رقیباتون قدر بودن؟ .کامل توضیح بدین ممنون میشم.
3 - این رشته ها توی کشور ما چطورن ؟ توی کشور های دیگه چطور ؟ اصلا چطور میشه رفت کشور دیگه ای درس خوند سخت نیست؟ دوستانی دارین که کشور دیگه هنر بخونن و موفق شده باشن ؟
4 - کدوم رشته موسیقی بهتره ؟ ایرانی، جهانی و ... ؟


مرتبط با رشته هنر:

همه چیز راجع به هنر و کنکور هنر 99

میشه روی هنر نقاشی به عنوان یک شغل حساب کرد؟

جایگاه اجتماعی فارغ التحصیلان رشته های هنر خوبه؟

رشته ی هنر رو ادامه بدم یا برای پزشکی بخونم؟

آینده شغلی رشته های هنر چطوره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)