به نام خدا

سلام

شهید آوینی یه حرف خیلی قشنگی زده بد نیست بخونید ؛

فحشت اگر بدهند آزادی بیان است،  جواب بدهی بی فرهنگیست ، سؤال بکنند آزاد اندیشند، سؤال بکنی تفتیش عقاید است ، تهمت بزنند در جستجوی حقیقتند ، جواب بدهی دروغگویی ، مسخره ات بکنند انتقاد است ، اگر از عقایدت دفاع کنی خشونت طلبی ،  حزب اللهی” بودن و بسیجی بودن را با همه ی تراژدی هایش دوست دارم . 

خیلی قشنگ گفته واقعا قشنگ ، البته هنوز یه چیزایی کم داره که بد نیست بهش اضافه بشه ؛

پوششان به خودشان مربوط است، ولی حجاب داشته باشی اُملی! بی بند و باری را ترویج  دهند آزاده هستند، دینت را ترویج دهی خشک مقدس و افراطی هستی ، کشور را بفروشند در حال تعامل با دنیا هستند ، نگران کشورت باشی دلواپس و ساندیس خور نام میگیری! حزب اللهی بودن یک طنز تلخ ولی شیرین است که تا در آن نباشی لذتش را درک نمیکنی . 

این متن صرفا یه درد و دله ؛

ما قشر عجیبی از جامعه هستیم که اکثر وقت ها فحش میخوریم ، یکی دیگه اختلاس میکنه ما فحش میخوریم! یکی دیگه خوب کار نمیکنه ما فحش میخوریم! یکی توی لباس روحانیت مردم رو از دین زده میکنه ما فحش میخوریم! حالا بماند که از دشمنای کشور هم همین جوری هی داریم فحش میخوریم و سعی در کوبیدن ما دارن !

میدونی یه چیزایی خیلی برام عجیبه چیزایی که باعث میشه مخم سوت بکشه!  آدم ها ممکن الخطا هستن (یعنی امکان داره خطا کنن ) اگه یه آدم معمولی خطایی ازش سر بزنه خب بابا جوونه اونم انسانه امکان داره خطا کنه دیگه .

ولی اصولا از ما انتظار معصوم بودن دارن و اگه خطایی از ما سر بزنه وا مصیبتا اینا همه همینن یه مشت متظاهر خشک مقدس که همه چی رو برای خودشون میخوان و خودشون هر کاری بکنن ایرادی نداره!!!

نمیگم خطا کردن ایراد نداره میگم مارو معصوم نبینید ما هم انسانیم . 

یکی دیگه از عجیب ترین چیز هایی که مشاهده میشه اینه که هی اصرار دارن بگن بد حجاب ها دلشون پاکه  و خوب سالم و تک رو هستن ولی ماها همه متظاهر و دو رو هستیم و دلمون لجن گرفتست!

یا شروع میکنن حرف زدن در مورد زندگی ما و هر چی که دلشون میخواد در مورد ما میگن و قضاوت میکنن ولی تا دهن به پاسخ باز کنی و بخوای حرف بزنی داری توجیه میکنی. اگه ذره ای از همین حرفایی که در مورد ما زده بشه در مورد خودشون گفته بشه میشه قضاوت کردن!!!

گفتم حرف زدن ؛

شروع میکنن گفتن ، انواع حرف ها در مورد زندگی ما که اینا همیشه غمگین و ناراحت هستن همیشه غصه دارن جو خانوادشون سرده و انواع اینا ، میخوام یه چیزایی رو بگم که بد نیست بدونین ی سری حقیقت هایی رو روشن کنم .

من اول بچه حزب اللهی نبودم ذره ذره اینجوری شدم (و بابتش هم خدا رو شکر میکنم) ،  منم مثل بقیه بودم درست خوندی مثل بقیه دقیقا، منم زدبازی و لیتو عرفان شایان و ... گوش میدادم و اهنگشون رو حفظ بودم : ) آره منم ی زمان هر وری بری باتم داشم ( هر طرفی بری باهاتم داداشم ) لیتو رو از حفظ میخوندم  !!!

ولی به لطف خدا ذره ذره تغییر کردم و اومدم اینور ( اینو بگم که من از یه خانواده مذهبی نیستم ) به عنوان کسی که هر دو سبک زندگی رو تجربه کرده میخوام چند تا چیزو روشن کنم ؛

اگه یه بچه حزب اللهی با نامحرم سنگین بخورد میکنه و لبخند نمیزنه دلیل بر این نیست که با همسرش هم همین برخورد هارو بکنه میدونی چرا؟ چون میدونیم هر کسی هر چقدر به همسرش بیشتر محبت کنه ایمانش هم قوی تره (این حدیثه) ما هم به همسرمون محبت میکنیم حتی بیشتر از شما .

اگه بخوایم همسر انتخاب کنیم برخلاف اکثریت که شرایط مالی و زیبایی و خوشتیپی رو به عنوان معیار میشناسن ( حتی اگه انکارش کنن ) اصلی ترین معیارمون فقط و فقط ایمانه.

ما هم شادیم و شاد زندگی میکنیم ولی نمیخوایم برخلاف یه عده که خوشی های زندگیشون رو تو مجازی به نمایش گذاشتن ما هم مال خودمون رو به نمایش بذاریم چرا؟ چون نمیخوایم باعث بشیم یه عده حسرت بخورن و ناراحتی هاشون بیشتر بشه .

گفتم ناراحتی ؛

آقا جان خانوم جان ما هم مشکلات داریم ما هم دغدغه قبض آب و برق و گاز و بیکاری و ... داریم ولی مشکلاتمون رو به میون مردم نمیبریم هر چیزی که توی خانوادست مربوط به همون داخله ،  دلیل نمیشه چون چیزی نمیگیم مشکل نداشته باشیم  .

ما هیچوقت از آدم ها دفاع نمیکنیم ما از عقیده های اسلام دفاع میکنیم و هر کسی که از این عقیده فاصله بگیره ما هم ازش فاصله میگیریم .

( صرفا جهت اطلاع اونی که فحش میده  و بد دهنه ، بچه حزب اللهی نیست اونی بداخلاقه اونی که دو روئه بچه حزب اللهی نیست،  اونی متظاهره بچه حزب اللهی نیست، اونی که هیزبازی درمیاره و دختربازی میکنه حزب اللهی نیست، اونی که دزد و مال مردم خوره بچه حزب اللهی نیست ، اینا فک میکنن هستن ، نه نیستن دارن اسم مارو خراب میکنن چون یه زمانی مردم به این اسم اعتماد داشتن واسه اینا هم نون توی این اسم بود)

شاید بگی کدوم بچه حزب اللهی ؟ اینا اصلا وجود خارجی ندارن یا اگه باشن خیلی کم هستن ، نه عزیز من هستیم واقعی هستیم کم هم نیستیم! میخوای ببینیمون؟ ما رو تو خط مقدم سوریه و اردوهای جهادی پیدا میکنی ما اهل خودنمایی نیستیم واقعا هم نیستیم واسه همینه دیده نمیشیم (این خواست خودمونه که دیده نشیم) .

به عنوان کسی که هر دو زندگی رو تجربه کرده بذارین اینو بگم به خداوندی خدا عین حقیقته ؛

من زمانی که عین بقیه زندگی میکردم هم شادی رو تجربه میکردم هم خوشی ، منتهی کوتاه مدت . حقیقت رو بگم غم رو خیلی بیشتر حس کردم تا شادی خوشی های این زندگی لحظه ای بود ...

از وقتی اومدم اینطرف اولین چیزی که حس کردم (که سر تا پاش به کل زندگی قبلیم می ارزه) آرامش و آرامش و آرامشه باید حسش کنین تا بفهمید چی میگم.

اینجا هم غم هست منکرش نمیشم ولی میدونین خوبیش چیه؟ خوبیش اینه که آدم دلش قرصه قرصه که خدا کمکش میکنه و همه مشکلاتش حل میشن.

اینجا شادی ها طولانی تره ،خوشی های کوچولو کوچولو بیشتر به چشم میاد زندگی با اینکه سخته با اینکه تلخه ولی شیرین تره با اینکه همه سعی در کوبیدن ما دارن ولی آرامش داریم . 

این پست رو ننوشتم که انتقاد و گلایه کنم یا اینکه به خدام از بابت رفتار های بقیه گلایه کنم ، اتفاقا خدا رو شکر هم میکنم که بچه حزب اللهی شدم اینا فقط یه درد و دل بود نه چیز دیگه زیاد سخت نگیرید : )

 اگه ناخواسته توهینی هم کردم معذرت میخوام

یاعلی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)