سلام

من تقریبا ۲۰ سالمه و دانشجو هستم٬ با یه خانمی آشنا شدم و به ایشون علاقه مند شدم٬ فکر می کنم که ایشون هم به من علاقه داشته باشه ( طبیعتا مطمئن نیستم چون هنوز پیشنهاد ندادم) .

سوال اولم از دخترا هستش٬ شما اگه به یه نفر علاقه داشته باشید و خب ۴ سال درستون و ۳ سال از درس پسر مونده باشه٬ منتظر می مونید تا بعد از اینکه درستون تموم شد، پسر اقدام رسمی کنه ؟ یا قیدش رو میزنید؟

چیزی که مد نظرمه اینه که بعد از لیسانس، فوق رو نخونم و یه مقدار کار کنم و با توجه به نیازی که دارم فوق رو بخونم یا اگه نیاز نشد اصلا نخونم، میخواستم از باتجربه تر ها بپرسم که تاهل کلا ادامه تحصیل همراه با کار رو غیر ممکن می‌کنه یا تاثیری نداره؟ ( با این پیشفرض جواب بدید که اجاره خونه ندم و بعد از لیسانس کار مرتبط با رشتم پیدا میکنم )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)