سلام

امیدوارم حال همتون خوب باشه ، من در زمینه مشاوره و روانشناسی دارم تحقیق میکنم و از این و اون میپرسم تا بتونم اطلاعاتی به دست بیارم .

خواستم اینجا هم درخواست راهنمایی کنم تا کمکی به من کرده باشید و در این صورت حتما دعاگوتون هستم که کمکی کردید و امیدوارم همه نظر بدن .

من الان در زمینه خانواده دارم تحقیق میکنم ، و میخواستم همه دوستان در مورد مشکلات خانواده و هر چی که به نظرشون میرسه حتی کوچکترین مورد رو به صورت تیتر وار کامنت کنند ، خانواده منظورم پدر و مادر و خواهر برادر هست و شامل ناپدری و نامادری و ... هم میشه ، مشکلاتی که برادران و خواهران دارن و مشکلات با والدین و از این قبیل .

نکته مهم اینه ؛

من نمیخوام فقط جامعه مذهبی رو بیبینم بلکه از نظر غیر مذهبی اگه در اطراف آشنا دوست فامیل هم دیدید بگید کلا مواردی که میگید میتونه حتی جایی هم ندیده  باشید و فقط حدس و گمان باشه یا حتی توی فیلم سریال دیده باشید .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)