سلام وقتتون بخیر

اول اینو بگم که تقریبا پست های مرتبط با صیغه رو خوندم ولی جوابم رو پیدا نکردم! و تمنااااا دارم به هم توهین نکنید و حاشیه نرید فقط جواب سوالم رو بدید . متشکر

چند روز پیش داشتیم با دوستام  در مورد یه موضوع بحث میکردیم که باعث شد یه سوال توی ذهنم طرح بشه که الان با دیدن پست های صیغه یادم اومد و همشو مطالعه کردم به جواب نرسیدم!

دختریم ، دیگه سنمونم کمه ، در مورد شوهرهای آیندمون داشتیم نظر میدادیم که یکی از دوستام گفت من فقط زن سید میشم اون یکی مسخرش کرد گفت یهو بگو یه بچه مذهبی تا برات خاطرات صیغشم تعریف کنه!! ( هر چند که به نظر من سید بودن ربطی به مذهبی بودن نداره و مذهبی بودن هم ربطی به صیغه کردن نداره )

خب منم گفتم اگر پسری بیاد خاستگاریم که صیغه کرده باشه اگر بهم راستش رو بگه مشکلی ندارم چون از مزیت هاش آگاهم و اینکه مطمئنم بهم دروغ نمیگه، بعدشم توی این دوره زمونه تقریبا همه یه رابطه داشتن ولی اونایی که متعه انجام دادن به شرع پایند هستن ولی اونایی که رابطشون نامشروع هست نه به عرف پایبندن نه به شرع و قابل اطمینان نیستند .

ولی دوستم مسخرم کرد و گفت ، بدبخت اون مردی که صیغه میکنه روانش به زن های زیاد عادت کرده اصلا نمیتونه به یک زن پایبند باشه ! تو نشستی  به عرف و شرع فکر کردی؟!

گفت روحش باکره نیست و اون بعد از ازدواج براش هر چقدرم خانمی کنی بازم فکرش دنبال زن های دیگه ست و تا یه زن بیاد خونتون که بفهمه شرایطش جوره بهت خیانت میکنه!

نمیتونی یه چند روز بری خونه مادرت که آقا زن صیغه میکنه میاره خونه فردا پس فردا هم دست بچه هاشو میگیره میاره خونت و بهت میگه شرع گفته حلاله تو دیگه چی میگی! و خیلی حرفای دیگه زد و گفت بازم میخوای از مزیت هاش بگم برات تا دست از ساده بازی برداری؟!

منم بهش گفتم این کار بهتر از اینه که پسرا به خاطر نیازشون یه دختر رو گول بزنن و آه و نفرینش دنبالش باشه، حداقل عقده جنسی نداره و سرد نیست، زنا نکرده و اینکه داخل دین ما اذن زن برای متعه لازم نیست.

درسته بهش جواب دادم و کوتاه نیومدم ولی توی دلم نسبت به این قبیل آقایون دچار شک شدم چون من آدم مذهبی نیستم که بگم حالا چون مستحبه با وجود من برو متعه انجام‌ بده!! و از اون جایی که کسی هم نیست که ازش بپرسم به این سایت پناه آورم .

الان سوالم اینه ؛

واقعا پسری که صیغه میکنه به متعه اعتیاد پیدا میکنه حتی با وجود داشتن زن ؟! آیا توی ذهنش داشتن روابط با همسر موقتش که  تجربه داشته و ماهر هست رو با زن دائم بی تجربش مقایسه میکنه؟! چقدر احتمال داره این مدل پسرا بعد از ازدواج دیگه سمت صیغه نرن ؟!

این مدل آقایون توی دوران بارداری خانمشون میرن صیغه میکنن؟! یعنی اینقدر نیارشون بالاست که یه مدت صبر نکنند؟! حرفای دوستم درسته؟! آقایونی که تجربه داشتن حتماااا جواب بدن لطفا.  حتما هر کی میخواد نظر بده سن و خانم یا آقا بودنش رو هم ذکر کنه .

تشکر

تو رو خدا نگید سنت کمه کووو تا ازدواج کنی و به تو ربطی نداره، فقط بهم جواب بدید. چون این موضوع برای من مهمه جوابش و خیلی درگیرش شدم !

ممنون، موفق و پیروز باشید

 

مرتبط:

برای ازدواج موقت در اهواز چطور اقدام کنم؟

آیا ازدواج موقت میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟

چند تا سوال در مورد ازدواج موقت

ازدواج موقت چه وقت هایی خوبه ؟

 ازدواج موقت یا زنا ؟

ازدواج موقت=زنا؟ بله یا خیر؟ "مسئله این است"

بین من و دختری که تن به ازدواج موقت داده فرقی نیست ؟

اگر ازدواج موقت عاقلانه باشد ضرر نخواهد داشت

آیا شرایط برای رواج ازدواج موقت فراهم است ؟

آقایون با کی میخوان ازدواج موقت کنن؟!

آزمایش های قبل از ازدواج دائم رو موقع ازدواج موقت هم میگیرن ؟

آیا به همسر آینده ام بگم که با چند خانم ازدواج موقت کردم ؟

احساس خانم های متاهل نسبت به ازدواج موقت شوهر با یک زن بیوه

خانواده دختر، از سوابق ازدواج موقت پسر باید آگاه بشن ؟

مخالفت دختران با پسران متعه کننده ، مخالفت با حکم خداست ؟

کسی تا حالا سایت های صیغه رو امتحان کرده ؟

اگر پسری بیاد خواستگاری تون که قبلا صیغه داشته جواب تون چیه؟

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)