سلام

چند وقت پیش تو دانشگاه از دختری خوشم اومد ، اولش فکر کردم یه احساس عادیه اما ایشون فکر منو به خودش مشغول کرد و چند ماهی این مسئله ادامه پیدا می کنه . دوستان نزدیکم میگن عاشق شدی اما خودم نمی دونم ولی اینو می دونم که الان نه دانشگاه برام مهمه نه حتی شغلی که چند وقته پیدا کردم این مسئله هر روز منو اذیت می کنه .

اما درباره اون خانم  ایشون از من چند ترم بالاترن و به همین دلیل تنها در یک درس با ایشون تونستم هم کلاس باشم و شناختی خاصی بین ما به وجود نیومد البته از لحاظ سنی فکر نکنم تفاوت چندانی باشه چون من وقفه ای رو در دانشگاه رفتن داشتم .

با این حال من تو همون یک کلاس ، ایشون رو دیدم و ازشون خوشم اومد ، بعد از گذشت زمان و مطمئن شدن از تصمیم خود در رابطه با این خانم  تصمیم به دادن پیشنهاد برای آشنایی بیشتر و صحبت کردن گرفتم اما به دلیل همون مسئله نبودن در کلاس های یکدیگر منتظر یک موقعیت خوب بودم که بتونم با ایشون صحبت کنم در نهایت تو موقعیت تقریبا بدی البته به نظر خودم این کار رو انجام دادم .

بعد از یکی از کلاساشون با چند تا از دوستاشون بودن و ایشون رو صدا کردم و دعوتش کردم به یک کافی شاپ تا باهاش صحبت کنم و موضوعی رو مطرح کنم با ایشون اما بهم جواب دادن که من رو نمی شناسن و در آخر گفتن با کسی هستن البته تمام مدت صحبت به 30 ثانیه نکشید و برای رفتن به کلاس عجله داشتن .

بعد از صحبت و البته مشورت به من گفتن تو زمان و موقعیت بدی پیشنهاد دادی نکته ای که وجود داشت نتونستم از احساسم بگم شاید فکر کردن دنبال دوستی یک رابطه ی دوستی معمولی هستم در هر حال من از احساسی که دارم مطمئنم .

نمی دونم من تو موقعیت بدی ، پیشنهاد بدی دادم یا به خاطر کلاس و از سر باز کردن من اینطوری جواب دادن در هر صورت من می خوام با ایشون صحبت کنم و مطمئن بشم از تصمیم ایشون و واقعا چند دقیقه حرف بزنم باهاشون .

اما تقریبا تو دانشگاه فرصت خوبی پیش نمیاد که ایشون تنها باشن و بشه باهاشون صحبت کرد دعوت تلگرامی من رو هم که یک بار بهشون پیام دادم بهش پاسخی نداد اگه کسی می تونه راهنمایی کنه که من چطور با ایشون یک قرار بذارم و درباره ی موضوع آشنایی با ایشون صحبت کنم و متوجه شن که دنبال یک رابطه ی الکی نیستم و تصمیم جدی هست .

ممنون میشم


مرتبط:

دختر مورد علاقه م ازم متنفر شده که ارتباطم رو باهاش قطع کردم؟

تاخیر ابراز علاقه یک پسر به یک دختر تا چه حد منطقیه ؟

چطور به دختر مورد علاقم بفهمونم که جونم به جونش بنده

امیدی به تغییر نظر دختر مورد علاقم هست ؟

دختر مورد علاقه م با یک ندانم کاری از دستم رفت

چطور با دختر مورد علاقم برای ازدواج ارتباط بگیرم

چطوری بفهمم دختر مورد علاقه م بهم حس عشق داره یا نه ؟

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)