سلام دوستان
بعضی پست ها دیدم همش از خجالتی بودن خانوما بود یعنی هیچ پسری مثل من خجالتی و کم حرف نیست .

مشکل من خجالتی بودن هست از بچگی این جوری بودم ، تو مدرسه زیادی کم حرف ، حتی بعد مدرسه هم  تو خونه بودم ، اما دوستام بیرون هر جا میرفتن، حالا که سنم به ۲۵ رسیده میخوام ازدواج کنم .

چه جوری با همسرم رابطه داشته باشم ، چشم تو چشم بشم ، باهاش حرف بزنم ، تو خانواده چطور برخورد داشته باشم ؟ اعصابم بهم ریخته . همش استرس و اضطراب .

لطفا کمکم کنید


مرتبط با خجالتی بودن:

از چیزهایی که خجالت آور نیستند، خجالت میکشم

چیکار کنم بتونم تو جمع، بدون خجالت حرفم رو بزنم

من چیکار کنم خجالتی نباشم؟

از کم رویی، ترس، ضعف و شکست خسته شدم

کم رو هستم و روابط عمومی ضعیفی دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)