سلام
من شرایط خودم رو می گم به نظرتون الان وقت ازدواجم هست یا نه ؟ خانواده که خیلی اصرار دارن ولی خب من فکر می کنم هنوز شرایطش رو ندارم و زیر بار نمیرم، اما خانواده به خصوص مادر و خواهر عزیزم خیلی گیر و اصرار بر ازدواج من دارن .
میخواستم با شما مشورت کنم :
اول شرایطمو می گم :
1 - شغل : من ترم آخر دانشگاه فرهنگیانم و به لطف خدا انشاء الله مهر 1397 در شهر خودمون در هر جایی که تعیین کنند به طور رسمی به عنوان معلم ابتدایی مشغول به کار می شم .
2 - مسکن : چند سال پیش تونستیم به لطف خدا و وام آپارتمانی بخریم که خدا رو شکر برای شروع زندگی و برای یک زوج جوون مناسبه
3 - ماشین : متاسفانه ماشین ندارم :( یعنی با نظر خانواده ترجیح دادن که پولم رو پس انداز کنم و فعلا خرج ماشین نکنم . سنم هم یادم رفت حدود 21 سالم هست .
دو تا سوال دارم :
آیا به نظرتون الان وقت ازدواج من هست؟  یعنی زود نیست یه کم ؟
سوال دوم ) اگه پسری بیاد خواستگاری دخترتون و این شرایط رو داشته باشه جواب تون مثبته یا منفی؟
ممنون یا علی

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)