سلام

سوالی داشتم دوستان...

میخواستم بدونم وقتی سطح خانواده ها یکی نباشه ڃه مشکلاتی ایجاد میشه... ؟

من به یه دختر علاقمند شدم ، ولی مشکلاتی هست که سطح خانوادشون پایین تر از من هستن... همشهری هم نیستیم توی شهر ما تجمل این چیزا زیاده ولی اونجا نه.... خانواده ام مخالفن ولی میدونم که اگه پافشاری کنم میتونم راضیشون کنم... بین دل و عقل موندم... نه میتونم فراموش کنم نه میتونم کاری بکنم.... توی این شرایط باید چکار کرد.....


معرفی انواع کفویت های لازم برای ازدواج :

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اعتقادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ادراکی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت فرهنگی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت سیاسی

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت شخصیتی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)