سلام دوستان

ایام به کامتون

هدفم از گذاشتن این پست فقط  فقط عذرخواهی از بچه های وبلاگ خانواده برتر به ویژه از آقایون هستش ، من اصلا از جملات درستی در مورد آقایون استفاده نکردم و معمولا هم از نظرات منفی نسبت بهشون استفاده کردم توی مدتی که بودم اینجا. بدتر از اون اینکه معمولا نظراتم با لحن بد و عصبانی خونده شده توسط کاربران .

احتمال دادم شاید باشن کسانی که آزرده خاطر شده باشن از من ، امیدوارم من را حلال کنند ، من قصدم واقعا دل شکوندن یا کوبوندن و یا تحقیر آقایون نبوده به هیچ عنوان. فقط حرف هایی که توی دلم و فکرم بوده و طی این 22 سال بهشون رسیده بودم را میگفتم و فکر نمیکردم دلخوری پیش بیاد برای کسی، شاید بخاطر اینکه خودمم خیلی کم پیش میاد که پسری بیاد از خانوم ها بد بگه و من ناراحت شم. این حس برام قابل درک و لمس هست .

میدونم بالاخره هر دختر و پسری حس کشش و تمایل به جنس مخالفش را داره. تشکیل خانواده و بچه داشتن همسر داشتن از نیاز های اساسی هر انسانه ، و وقتی کسی میاد با بدبینی به جنس مخالف این نیازها و احساساتش را سرکوب میکنه قطعا خودش داره خیلی اذیت میشه و هزینه زیادی می پردازه بابتش و حتما یه دلیلی یه اتفاقی یه چیزی بوده که به افکار و نتایج رسیده و دور شدن از طبیعتش را ترجیح داده.

برای همینم خودم به دل نمیگرفتم ناراحت نمیشدم و فکر میکردم کسی هم حرف های منو به دل نمیگیره و ناراحت نمیشه لابد.الان احساس میکنم اشتباه فکر میکردم . کار درستی نیست حرف هایی بهش اعتقاد ندارم بیام کامنت بذارم اینجا .

حرف هایی هم که بهشون اعتقاد دارم ( البته شاید بهتره که بگم فعلا بهشون اعتقاد دارم ) حرف های دل سرد کننده و آزار دهنده ای برای بقیه هستش ، من سعی میکنم از این به بعد آدم باشم حداقل حرف نزنم . شما هم منو به بزرگواری خودتون ببخشید و حلالم کنید . مخصوصا آقا عباس .

فکر میکنم من هیچ کس را مثل ایشون دلخور نکرده باشم اینجا .

ببخشید آقا عباس

" samine 74 "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)