سلام به همه دوستان

چند روزیه که دیگه دوست دارم به سایت خانواده برتر نیام. چون همش افرادی میان طرز تفکرشون رو توی سایت میذارن و شروع میکنن علیه همدیگه بحث کردن. که معمولا مربوط به جنسه مخالفه.
چرا اینقدر منفی اندیش شدین ؟ زندگی دیگران به من و شما چه ربطی داره. مثبت اندیش باشین اینقدر به کار هایی که دیگران میکنند ایراد نگیرید. ما خودمونو نمیبینیم. فقط عیب یاب های خوبی هستیم.

کلا هر کسی هر تفکری که داره به خودش مربوطه. اگه خدا خواست همه رو مثل هم می آفرید که دیگه دنیا پیشرفت نمیکرد یا تنوع نداشت.

نکته ی مهم اینکه جامعه رو نمیشه تغییر داد ولی خودمونو چرا. حالا اگه خودمونو اصلاح کنیم جامعه هم خودش درست میشه. مشکل ما اینه که با خودمون میگیم من درست شدم بقیه چی؟شما واسه خودت زندگی کن.

من خودم به شخصه تفکر هر کس رو قبول ندارم ولی بهش اعتراض هم نمیکنم چون نمیشه جای اون فکر کرد.

نمیدونم چرا وقتی کسی تفکراتش با ما نمیخونه سریع عصبانی میشیم. البته منم میشم!!! ولی پرخاش نمیکنم!!

حالا بهتره دست از این کارامون برداریم و پست های منفی نگذاریم.اصلا بیان چند روز پست هایی با محتوای مثبت اندیشی و عشق و محبت بزارین اونوقت تاثیرش رو میبینید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)