سلام به دوستان خانواده برتر 

دختری هستم 19 ساله که از بچگی بصورت غیر علنی من و پسرخالم رو که سه سال از من بزرگتر هستن به اسم هم خوندن یعنی از بچگی هی از طرف خانواده ها و فامیل میگفتن که شما دو تا مال همین و باید در آینده با هم ازدواج کنید .

من چون بچه بودم اون زمان اصلا دوست نداشتم این حرفا زده بشه یعنی در واقع خجالت می کشیدم و به ظاهر ناراحت می شدم اما از همون بچگی ناخواسته یه حس علاقه ای نسبت به اون تو قلبم به وجود اومد .

این حرف ها و رفتار خانواده ها باعث شد یه حریمی بین ما بوجود بیاد که از همون موقع هیچ ارتباط صمیمانه ای بین ما شکل نگیره حتی به عنوان یه پسرخاله، اما کم کم این حرفا تموم شد و ما هم از اون بچگی بیرون اومدیم من همیشه حس میکردم اونم به من علاقه داره و از نگاهش اینطور میخوندم، فکر میکردم اونم مثل من خجالتیه چون شخصیتش طوری بود که زیاد با کسی صمیمی نبود و یه کمی هم مغرور تا اینکه از دو سه سال پیش من دیگه احساس کردم هیچ حسی به من نداره چون توی رفتارش حتی یه ذره هم من با بقیه فرقی نداشتم حتی با من سردتر از بقیه بود و این باعث دلگیری من شد.پیش خودم میگم اگه کسی حداقل یه ذره یه نفر رو بخواد باید رفتارش با اون صمیمانه و مشتاق باشه نه اینطوری .

هنوزم اون حرفای قدیمی هست پشت سرمون و هنوزم خانواده ها ما رو مال هم میدونن اما من فکر میکنم ایشون هیچ حسی به من ندارن. سوالم اینه که بنظر شما که یه شخص سوم هستین هم همینطوره ؟ اگه اینطور باشه برخورد من در هر صورت چطور باشه و جواب خیالبافی خانواده رو چی بدم که حتی اجازه اومدن یه خواستگارم نمیدن؟ با علاقه ای که این همه سال ریشه دوونده تو وجودم چیکار کنم؟ چطوری تکلیف خودمو مشخص کنم؟ آیا واقعا از روی ظاهر میشه فهمید؟ آقا پسرا آیا تا بحال شده به یکی علاقه داشته باشین اما نادیدش بگیرین؟ اگه بوده دلیلش چیه ؟

از این که راهنمایی می کنید ممنونم



مرتبط با تحلیل رفتار پسران در مقابل دختران:

نمیتونم تشخیص بدم نیت و هدف پسری که بهم نزدیک میشه چیه

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

یه پسر خیلی درگیر منه اما حرفی از دوستی یا ازدواج نمی زنه

یه پسر از هدیه دادن گل به یه دختر چه منظوری داره ؟

نمی تونم بفهمم منظور یک پسر از کارهایی که می کنه چیه ؟

آقایی، منو به دوستاش نشون میده ، منظورش چیه ؟

هدف پسر عمه م از درخواست دوستی با من چه بوده ؟

هدف بعضی از پسران از آزار دختران چیه ؟

بعضی از پسرها از نگاه کردن به اندام دختر چه هدفی دارن؟

هدف اون پسر از پیام دادن به من چی بود؟

نشانه های علاقه پسر به دختر برای ازدواج

پسری که واقعا قصد ازدواج داره چه علائم و نشانه هایی داره؟!

دختران، پسران، دوست داشتن تون چه نشانه هایی داره؟

هدف یه مرد بالای 30 سال از پیشنهاد دوستی چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)