سلام به همه دوستان

یه راست برم سر اصل مطلب

کتاب و فایل های صوتی زیادی در مورد تفاوت رفتارهای دو جنس مخالف خوندم و گوش دادم ولی مدتیه چندتا سوال ذهنمو درگیر کرده ، تازه وارد 27 سالگی شدم و البته خانومم.

الان خواستگاری دارم که خدا رو شکر مرد خوبیه، قابل اتکا، پرتلاش و حامی ( البته تا جایی که فهمیدم ) .

ولی خب از نظر ابراز محبت نمیدونم ضعیفه یا چون فعلا نامحرمیم اینطوره. منم آدم مقیدی ام ولی خب ایشون رسما خواستگاری اومدن و قضیه داره جدی میشه و من شدیدا نگران این موضوع هستم چون از این نظر خیلی متفاوت تر از خواستگارای دیگه م هستم و نمیدونم چطور باید مطمئن بشم .

با خودشون صحبت کردم و گفتن این فقط قبل محرمیته ولی خب آدمی که کسی رو دوست داره بالاخره یه ابراز دلتنگی مودبانه میکنه یا حالا هر روشی که خود آقایون بلدن که از دایره ادب و شرع هم خارج نشه.

نمیدونم باید چطور مطمئن بشم چون من شدیدا اهل محبت کردنم و اگر بازخورد مناسبی دریافت نکنم احساساتم سرکوب میشه و دنیام بهم میریزه .

به مثال بزنم براتون:

مثلا ایشون یکی بین خواستگاری کردنشون ییکی از اقوم شون فوت کرد و یه مقدار مساله بعد اونم به خاطر ایام فاطمیه به تعویق افتاد ، تو این مدت پیام میدادن و پیگیر فراهم کردن مقدمات بودن اما ابراز دلتنگی نمیکردن و برای من خیلی سواله چون خواستگارای قبلی من اینطوری نبودن و مدام تماس میگرفتن که بیان صحبت کنن منزل و مشخص بود که دلشون تنگ شده ولی ایشون اینطور نیست همین مساله رو گفتم بهشون جوابشون برام ناشناخته بود:

گفتن وقتی شما رو میبینم و میرم تا چند وقت یه بار سنگینی رو قلبمه که چرا هر لحظه نمیتونم کنارتون باشم و سعی میکنم شرایط رو سریع فراهم کنم که اینطور بشه ولی خب مگه میشه همچین چیزی ؟ این خودخواهی نیست ؟ اصلا نمیدونم اسم این رفتار چیه! گیجم واقعا و نمیدونم باید این حرفارو باور کنم یا نه ، ایشون واقعا آدمیه که دلتنگی نمیدونه چیه ؟

یا یه مثال دیگه:

چند وقت پیش یه بسته ای رو باید به من میرسوندن ولی خب تا اومدن بسته رو دادن و رفتن  و حتی واینستادن یک کلمه حرف بزنیم بعد دلیلشون این بود که چون شب بود نمیخواستم دیر برید منزل وگرنه دلم میخواست حتما صحبت کنیم در صورتی که  واقعا خواستگارای قبلیم ( همشون ) واقعا از فرصت ها بیشترین استفاده رو میکردن!

یا مثلا یکبار قرار صحبت کردنمون رو کنسل کردن به این بهانه که خیلی نامرتبم و خوش تیپ نیستم الان و فرداش دوباره قرار گذاشتن ( یعنی انگار ترجیح دادن من ناراحت بشم ولی ایشون عالی حاضر بشن جلوی من ) . میدونید چون این اولین موردیه که اینطوریه برام سوال شده خیلی نمیفهمم کاراشو!

ممنون میشم راهنماییم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)