سلام

من یک پسر 28 ساله هستم، فوق لیسانس عمران، ماشین دارم، خونه دارم کارمم مرتبط و حقوق مناسبی هم دارم .

تقریبا چند ماه پیش خواستگاری یه دختر از اقوام دور رفتیم، که من بعد از چند جلسه ازشون خوشم اومد و با هم صیغه خوندیم، من تو این مدت چه از لحاظ عاطفی و چه مادی و هر چیز دیگه ای براشون کم نذاشتم یعنی هر چه که فکرش رو بکنید، ولی ایشون بر خلاف صحبت های اولیه خودشون که می گفتن مهربون و کم توقع هستن تو هر مسئله کوچکی دعوا درست می کردن و باعث ناراحتی و قهر میشدن، به خانواده من کم محلی می کردن، خیلی خیلی زود ناراحت میشدن از هر چیزی.

خلاصه هر چیزی رو بهونه می کردن، البته انصافا بعضی مواقع هم خوب بودن، ظرف سه ماه که با هم بودیم دو بار سر چیزای الکی رابطه رو خراب می کردن، ولی با توجه به اینکه من بهشون علاقه داشتم پیگیری می کردم و بعد از صحبت قبول می کرد که اون اشتباه کرده و زود عصبانی شده، الان دوباره قهر کرده و میگه کلا بهم بزنیم نامزدی رو، شروط زیادی میذاره . من دیگه نمی دونم چیکار کنم، لطفا راهنمایی کنید

سطح خانواده هامون یکی هست تقریبا
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)