سلام به کاربران محترم خانواده برتر

راستش من از اعضای خیلی قدیمی وبلاگ هستم . تا حالا سوالی ارسال نکرده بودم . ولی الان مساله بزرگی برام پیش اومده که نمیتونستم پیش کسی مطرح کنم چون کسی رو ندارم که کمکم کنه و میخواستم از شما مشورت و کمک بگیرم .

من 25 سالمه ترم 7 کارشناسی رشته مهندسی هستم . یک راست میرم سر اصل مطلب .

توی یکی از کلاس هایی که مشترک بین چند تا رشته هست . دختر خانمی هستند که همکلاسیم هستن ولی رشته شون با من یکی نیست . من اولین باری بود که توی این ترم میدیدمشون . وقتی ایشون رو دیدم واقعا حس عجیبی توی من ایجاد شد . حسی که قبلا هیچ وقت راجع به کسی نداشتم . تپش قلب پیدا کرده بودم.  بله دیگه به قول معروف با یک نگاه ...

واقعا به هم ریخته بودم نمیدونم باید چیکار کنم چون تا حالا این حس رو تجربه نکرده بودم. حس عجیبیه ،  باید این موضوع رو باهاشون مطرح کنم یا نه اگه اره واقعا چه جوری باید بگم که بهشون حس بدی منتقل نشه من فقط ایشون را از نظر ظاهری دیده  بودم و ایشون واقعا به دلم نشستن و معیار های ظاهری که همیشه در نظر داشتم رو ایشون داشتن ولی راجع به معیار های دیگه نمیدونم چون هیچ شناختی از نظر شخصیتی و اخلاقی ازشون ندارم .

چه جوری واقعا باید بهشون بگم ، که علاقم و حسی که دارم رو بهشون منتقل کنم و اینکه بگم بهشون که بتونیم آشنایی بیشتری با هم داشته باشیم و در نهایت ازدواج نه اینکه دوستی . چون من دوست دارم کسی که میخوام باهاش ازدواج کنم رو اول خودم انتخاب کنم .

من پسر احساساتی و همچنین خجالتی ای هستم میترسم به خاطر استرس و اضطراب زیادی اون لحظه که میخوام مطرح کنم نتونم درست و با اعتماد به نفس بگم و همه چی رو خراب کنم و فرصت رو از دست بدم . میخواستم کمک بگیرم از کاربرا به خصوص دختر خانومای محترم .

اگه مثلا کسی توی دانشگاه خواست همچین مساله ای رو باهاتون مطرح کنه باید چه جوری بگه که شما حس بدی بهتون دست نده و فکر بدی از قصد اون پسر نکنین . کلا طرف چه جوری باید بهتون بگه و چیکار باید بکنه . البته میدونم ممکنه واکنش افراد توی همچین موقعیت هایی متفاوت باشه . از آقایونی هم که تجربه ای توی این زمینه دارن و میتونن کمکی کنن لطف کنید و مطرح کنید.

به نظرتون صبر کنم آخرای ترم بگم یا زمان زودتری . چون که میدونم فقط همین ترم هست که باهاشون کلاس دارم و ترم های دیگه ایشون رو نمی بینم. هدف من اول آشنایی بیشتر با ایشونه و بعدش ازدواج . و مساله بعدی اینکه لطفا قضاوت نکنید.

ببخشید که طولانی شد و خیلی ممنون از وقتی که میذارید.


مربوط به ابراز علاقه مستقیم از خود دختر:

اگه یه پسر تو خیابون شماره داد چه برخوردی بکنم ؟

فعلا شرایط ازدواج ندارم اما به دوست خواهرم ابراز علاقه کردم

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا اکثر دختران اگه مستقیما ازشون خواستگاری بشه ناراحت میشن ؟

خواستگاری مستقیم از دختر همکلاسی

اگه مستقیما از خودم خواستگاری کردند چه جوابی بدم ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

پیشنهاد مستقیم مطلوب تره یا کمک گرفتن از واسطه ؟

خواستگاری پسر از خود دختر

کسب تکلیف از خود دختر قبل از خواستگاری رسمی

بدون داشتن شرایط ازدواج به یه دختر ابراز علاقه کردم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)