من تازه دونستم که مردا اینقدر رو پای ما حساسن

ولی خدا رو شکر تا به حال همیشه جورابای پیر زنی می پوشیدم

من چادریم (چادر معمولی) چند تا سوال دارم که بیزحمت آقایون بدون قصد و غرض و شوخی جواب بدین

1. آیا همه مردا اینجورین؟

2. من چادر رو با کفش اسپرت تیره بپوشم یا روشن فرقی داره؟

3. روسری بلند رنگی که همه جارو بپوشونه با مقنعه فرقی داره؟

4. شلوار لی دم پا دار و سورمه ای بده ؟

5. مانتوم مشکی فقط باشه؟

6. من اصلن دوست ندارم هیچ مردی نگام کنه مورد به مورد بگید چه کنم!

7. ناخن بلند کردن ما هم حساستون می کنه؟


بیشتر بخوانید :

پسری که گرایش فمدام (زن سروری داره) باید چیکار کنه؟

ازدواج با پسر 28 ساله ای که گرایش به زنانه پوشی داره

به دنبال عادی جلوه دادن فـ پا هستم

به تازگی متوجه شدم که همسرم فیتیش پا دارد

علت علاقه مردان به پای زنان

ازدواج با پسری که فـ داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)