سلام به همگی

ایام فاطمیه رو بهتون تسلیت میگم

راستش نمیدونم از کجا شروع کنم ... دیشب داشتم تو یه گروه تلگرامی که حدودا 200-300 تا عضو داشت داشتیم بحث میکردیم با بچه ها سر یه موضوعی که به ناگاه یه مشتی عکس زشت ( پورن ) بصورت رگباری توی اون گروه پست شد .

راستش رو بگم مو به تنم سیخ شد و تمام بدنم یخ کرد حتی تا چند ساعت بعدشم همین طور بودم بعدش سریع لفت دادم  ... این پست رو گذاشتم که اون دوستایی که این عکس ها رو میذارن توی گروه ها ( حالا نمیدونم هدفشون چیه دقیقا ، فازشونو نمیدونم )  یا در کل تو فضای اینترنت رو مخاطب قرار بدم بگم که داداش من خواهر من فکر کن همین عکس رو آبجی یا داداش خودت میبینه چرا این کارو میکنی ؟! بخدا هیچی ارزش نداره که پا رو شرفت بذاری ...

ضمنا فکر نکنین یه پسریم که تازه به سن بلوغ رسیده ..نه.. 22 سالمم هست ...میدونم من مرتکب تقصیری نشدم ولی این عذاب وجدان از دیشب تا حالا ولم نمیکنه . اونم تو ایام فاطمیه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)