سلام

یه قضیه ای بود که منو آزار میداد گفتم با شما در میون بگذارم. من یه پسر 19 ساله مذهبی و متاسفانه در بعضی موارد تلخ و بداخلاق هستم .

2 روز پیش توی اتوبوس نشسته بودم و شدیدا خسته . دیدم یه خانم میانسال چادری با دخترشون از سمت در جلوی راننده وارد شدن و اومدن سمت من و گفتن ببخشید آقا میشه شما پاشید اون ور بشینید تا ما اینجا بشینیم در حالی که 3 تا صندلی خالی کنار هم تو قسمت زنانه خالی بود . منم که شدیدا روی این جور مسائل حساسم محکم جلوی همه بهشون گفتم نه ،  نمیشه و سرمو انداختم زیر . حالا بماند که این دو تا رفتن پشت سرم وایسادن و با هم دیگه سعی میکردن منو مسخره کنن....

من اصل مشکلم اینه که چرا بعضی از زن ها باید هر کاری خواستن بکنن( ضمن اینکه من میبینم که جای ما مردا رو کلا تا دو سوم اتوبوس میگیرن و موارد مشابه دیگر) ، مگه چادر نشانه ی عفاف و پاکدامنی نیست ؟ خب پس شما شرمتان نمیشود که میخواید کنار ما بشینید؟ ( بقول یکی از بازیگران سینما منقلب نمیشید ؟) حالا اگه من رفته بودم توی قسمت زنونه که دیگه هیچی...

چرا بعضی از شما از ما مردا گلایه میکنید که تو جامعه محدودتون کردیم در حالی که هر حقی رو برای خودتون قائل میشید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)