سلام

یه سوال دارم من یه دختر مجردم و تنها و تنها غمی که در زندگیم دارم اینه که یه برادر مجرد ۳۰ ساله دارم که دچار اختلال شخصی مرزی هستش که نمیتونه کار کنه و مجبوره تا پایان عمر کنار پدر و مادرم که ان شاالله ۱۲۰ ساله بشن زندگی کنه.

ما با این قضیه دیگه کتار اومدیم و رفتارمون با برادرم خوبه. برادرمم کارهایی مثل خودزنی و خودکشی و این چیزا انجام نمیده پرخاشگر و معتادم نیست و علت بیماریش اینه که مادرم  در ۳ ماهه اول بارداریش یه سرماخوردگی شدید همراه با عفونت و ویروس میگیره که به جنین انتقال پیدا میکنه. دکتر گفت.

می خواستم بدونم این قضیه ممکنه روی ازدواج من تاثیر بذاره که انتخاب نشم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)