سلام به همه ی دوستان

یه مشکلی بزرگی برام چند وقت پیش اومده اونم اینه ..

تا الان فکر میکردم جنبه و ظرفیتم خیلی زیاده ، اکثر کسانی که اطرافم هستن هم همین رو گفته بودن . ولی چند وقتیه نمیدونم چم شده ، خیلی حساس و بچه شدم .‌.. جوری که نمیتونم یه فیلم و رمان احساسی ببینم یا بخونم .‌ مسخرس برام .

یه فیلم که می بینیم مخصوصا احساسی تا یه مدت افسردگی دارم ،و به اون فیلم فکر میکنم ، یا یک رمان نمیتونم بخونم .. مخصوصا فیلم های خارجی که خب صحنه دارم هست .. اصلا حالم خوش نیست .. یعنی خب وقتی کسی رو پیش نداری و میشینی فیلم عاشقانه میببنه همینه دیگه .. ولی همسنام خیلی راحت تر کنار میان

اسم این رفتار چیه ؟ یعنی من تو سن ۲۰ سالگی بچه شدم ، احساسی شدم ؟ شایدم به خاطر فشار تنهاییه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)