سلام
یه سوالی داشتم .
میخواستم بگم که من دانشجوی سال اول پزشکی هستم ، و خب خدا رو شکر خودتون هم در جریانید از آینده پزشکی ، مشکلی که هست من الان وضع مالیم خیلی بده ، طوری که به زور خرج و مخارج خودم رو میدم . با این حساب من میتونم الان خواستگاری کنم ؟ ، یعنی این طور بگم که کسی حاضر میشه الان باهام عقد کنه . و خب آینده پزشکی امیدوار کننده است . یعنی کسی حاضر میشه چند سالی صبر کنه ؟ پایان خدمتم دارم، و البته یک پسر مذهبی هستم که بخاطر حفظ دینم میخوام ازدواج کنم .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)