سلام دوستان

من نوزده سالمه ، یه دختر سالم و پر انرژی ، با وجود اینکه شرایط زندگیم خوبه و مشکل خاصی ندارم زندگیم عین جهنم شده ... ، من دلم میخواد برم بیرون .. خوش بگذرونم.. از جوانی و سلامتیم استفاده کنم ، اما مدام کنج خونه نشستم چون جایی ندارم برم... چون کسی نیست که باهام بیاد بیرون . منم تنهایی کجا برم خب ... ؟

شاید مشکل کوچیکی به نظر بیاد اما من دارم به جنون میرسم ، یه دفتر دارم که توش بعضی وقتا مینویسم درباره روزم..اکثر غریب به اتفاق نوشتم امروز روز خوبیه و هوا خیلی خوبه منم خیلی سرحالم اما نمیتونم جایی برم . خانوادمم اونقدرا کار به کارم ندارن. مشکل از خودمه .

هر روز انقدر از این وضع حرص میخورم که گریم میگیره و سر درد میگیرم... از خونه موندن متنفرم ، شما بگین چیکار کنم ؟ شما روزتون رو چطوری میگذرونین؟ چطوری باید زندگی کرد اصلا ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)