سلام به همه دوستان 

یه سوال داشتم که میخواستم خانومای محترم  وبلاگ جوابشون رو بدن ، فقط خواهشم اینه که بهم روحیه الکی ندن و منطقی جواب بدن .

من یه پسر 27 ساله هستم که از بچگی زحمت کشیدم .همه کاری هم کردم تا تونستم ماشین و خونه بخرم .

همزمان درس هم خوندم  و لان ترم 2 کارشناسی ارشدم  ولی از اون جایی که شغلم پرستیژ مناسبی نداره خیلی میترسم واسه ازدواج اقدام کنم  می خواستم بدونم دختر خانومای گل چقدر روی پرستیژ شغلی خواستگاراشون فکر میکنن؟


مرتبط با شغل خواستگار :

خواستگارم همونی هست که می خواستم اما با شغلش مشکل دارم

خواستگار 30 ساله م استقلال شغلی نداره

یه خواستگار عالی دارم ولی شغل ثابتی نداره

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

خواستگار خوبی دارم که شغل آزاد داره

پدرم به دلیل دوری راه و شغل با خواستگارم مخالفت کرد

ازدواج با پسری که خارج از استان شاغل هست

ممکنه در آینده به خاطر شغل شوهرم مسخره بشم ؟

میخوام شوهرم رو متقاعد کنم که شغلش عوض کنه

با شغل شوهرم مشکل دارم

خانوم های معلم براشون مهمه شغل همسرشون چی باشه؟

خانوما دوست دارن شوهرشون چه شغلی داشته باشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شغل خواستگار-شوهر (۱۸ مطلب مشابه)