به نظر من اگه از این نظر به ادما نگاه کنیم همه چیز خیلی کثیف به نظر میاد این یه نیازه حتی ما خانمها اگ خوب باشه اونی ک میخواییم برا همسرمون هر کاری میکنیم این فقط یه نیاز دوطرفس و مشکل اینجاست ک مردها نمیتونن به همه چیز با هم فکر کنن  و در کنار هم فقط یه خطر و دنبال میکنن ولی خانم ها هم زمان به همه چیز فکر میکنن رابطه جنسی کار خونه بچه ها محبت مالی و...

من هم زنم اگه شوهرم خوب رابطه رو برقرار کنه هر کاری براش میکنم فقط یه مشکلی هم من خیلی بیشتر به رابطه نیاز دارم و میتونم بگم هر روز ولی همسرم نه حتی هفته ای یه بار هم براش زیاده و حتی همون هم نمیتونه منو راضی کنه و بعد اون از هر چیزی فرار میکنه بغل کردن نوازش بوسیدم محبت و نمیدونم بخاطر لجبازی نمیتونه محبت کنه کلمات محبت آمیز به زبون بیاره  نوازش کنه یا نمیدونه که زن نیاز داره من کتاب هم زیاد میخونم و سعی میکنم براش توضیح بدم ولی فقط یه مدت کوتاه رعایت میکنه اونم نه خیلی نمیدونم چکار کنم هر سری خیلی افسرده و سر خورده میشم دلم میخواد به نیاز من هم پاسخ بده لطفا جوابم رو بدین؟