سلام

من دختری 25 ساله و مجرد هستم مانتویی ولی پوشیده تو یه شهر بزرگ زندگی میکنم که تقریبا این نوع پوشش خیلی مومن بنظر میاد یه رشته ی مهندسی تحصیل کردم و امسال برای ارشد دانشگاه سراسری قبول شدم تا اینجای مسئله خوبه ولی متاسفانه همه به من میگن حجب و حیات زیاده بده دختر اینقدر با حجب و حیا باشه با اقایون صحبت میکنم خیلی محترمانه و با اصول شوخی و غیره ندارم ولی بد خلقی هم نمیکنم ولی ناخوداگاه تو چشم اقایون خیره نمیشم این واقعا برام سواله اقایون این برخورد منو رو چه حسابی میذارن یعنی واقعا این حجب و حیا و سنگینی براشون مهم نیست و دخترایی که اینطور نیستن رو برای زندگی انتخاب میکنن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)