سلام

فاصله ی حق و باطل ۴ انگشته ، کاربران محترم لازم می دونم یک نکته رو یاد آوری کنم.

تمام مردم اعم از خانم یا آقا پاک هستند. پاک به معنای منزه بودن از ناپاکی ها ، دوستان واژه های خراب، ناپاک، کثیف و ... برای آدم های زنا کار به کار میره و در دین تمام تلاش بر این هست که کتمان و تغافل بشه و اثباتش بسیار سخته .

پس انقدر راحت تو چه تو این سایت چه اون بیرون هر یاوه و حرف مزخرفی رو باور نکنیم ، از این به بعد کسی حق نداره بیاد بگه من یه چادری می شناسم که خرابه ، یا یه مانتویی و راحت پوش می شناسم که ناپاکه ، خیلی جاله مثلا خانومی با نام .... در یک پستی نوشته بود من یه دختر خراب می شناسم ، همه بخاطر حجابش به به چه چه می کنن ولی از دورنش خبر ندارن و من دیدم با پسرا چت می کرده .

اولا که چرا باید به شما اعتماد کنیم و از کجا معلوم این قصه تون راست باشه و شاید همین تعریف های دیگران از اون خانم باعث شده بهش حسادت کنی ،  ثانیا شما با چشم خودت دیدی با پسرا چت می کنه؟ ثالثا صرف چت کردن با پسرا یعنی ناپاک بودن و خراب بودن .

اثبات زناکار بودن هم که از عهده ی شما خارجه ، خانم های ما همه پاک هستند. چادری و غیر چادری و بدحجاب و باحجاب هم نداره. شرم کنید از این تهمت ها . نه به خاطر بدحجابی یه نفر میشه بهش تهمت ناپاکی زد و نه طبق شنیده ها و دیده ها و نقل قول کسی که اصلا نمی شناسیمش میشه به بانوان محجبه تهمت ناپاکی زد.

" صاحب دلان خدا را "


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)