با سلام و احترام

تا به امروز نزدیک حدود 4 سال هست که از خوانندگان خاموش این وبلاگ وزین بوده ام و قصد هم داشتم خاموش بمانم اما دیگه رسیدم ته خط .

راستشو بخواید من در مکانی آموزشی مشغول آموزش بودم ( سر بسته مینویسم شاید ایشون هم باشند تو وبلاگ) .

نظر من رو دختر خانمی محجبه و نماز اول وقت خون و مذهبی جلب کرد ، البته خودمم هم ریا نباشه به خیلی چیزها پایبند هستم از جمله همین نماز اول وقت ، خب حالا بگذریم ، گذشت و گذشت دیدم نظرشون متوجه من هست و منم بعد از مدتی موضوع رو با مادرم در میون گذاشتم. که بیان با ایشون صحبت کنند و شماره منزلشون رو بگیرند و مزاحم بشیم برای امر خواستگاری و ایشون هم امروز طبق صحبت هایی که داشتند با مادرم شماره مادرشون رو دادند و ملاک اصلی شون هم مذهبی بودن بود و من هم دقیقا ملاک اصلیم همینه .

خب سوال های من اینه ؛

1 - کی و چه تایمی زنگ بزنیم که نه زود باشه نه دیر که یه وقت نگند چقدر حولن یا چقدر بیخیال ؟

2 - مادرم زمانی که زنگ میزنه چی بگه ؟ چطور صحبت کنه ؟

3 - آیا جلسه اول فقط با حضور مادرم و خواهرم باید باشه ؟

4 - لطفا هر چی در این رابطه می دونید بگید و دریغ نکنید ، انگار بردارتون هستم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)