سلام

من همیشه پی گیر خانواده ی برتر بودم فکر نمیکردم روزی مسئله ای پیش بیاد که اینجا بخوام مطرح کنم ولی الان واقعا به کمکتون نیاز دارم .

من یه دختر پیش دانشگاهیم که چند ماه دیگه ۱۸ سالم میشه ، از نظر ظاهر طبق گفته ی دیگران خوبم ، درسمم نسبت به خیلیا بهتره ، قضیه از دی شروع شد .

من حس کردم درس رو خوب نخوندم شب امتحان به استادم دایرکت دادم که چشم امیدم به شماست و مباحث امتحان رو پرسیدم .

ایشونم فردا دیدم جواب دادن خیلی صمیمی گفتن چشم امید ماهم به شما و برگتونه و رو ۲۰ حساب باز کردیم و وام قرض الحسنه میدم و این حرفا . منم صمیمانه جوابشونو دادم و خیلی زود دیدن و اون روز حدود ۱ ساعت مثل دو تا دوست که همو میشناسن چت کردیم . صمیمی تر شدیم حدود ۵ روز همین منوال بود .

مثلا میگفتن خیلی پر انرژی هستی و زلزله ای و دختر باید اینجوری باشه ، گذشت تا من تلگرام جوین دادم ، ایشون سریع شمارشونو دادن و پنج تا استیکر بوس و استیکرای خنده دار فرستادن . جمعه ی این هفته حدودا شاید ۵ ساعت چت کردیم .

من یه اشاره ی خیلی کوچیک جنسی کردم و ایشون ادامه دادن ، اولش حرف خودارضایی و همجنسگرایی و اینا بود ، لازمه بگم ایشون ۳۷ سالشونه و یه پسر کوچیک هم دارن . تو این مدت مطمئن شده بودم مجردن چون دائما شبا با من چت میکردن . دوستم که در جریان بود گفت بپرس زن داره منم پرسیدم سینگلی دیگه؟ خیالم راحت ؟ خیلی شوکه شدن و گفتن متاهلم و یه مدته از زنم جدام و فکر کردم میدونی ، خیلی زود شب بخیر گفتن رفتم .

من دیگه نمی خواستم بهشون پیام بدم ولی از اون جایی که به شدت عاطفیم فرداش دوباره گفتم از من ناراحت نباش ، ایشونم جواب دادن خیلی رسمی تر از قبل . حالا من عین افسرده ها نشستم تو خونه و دست و دلم به هیچ کاری نمیره . شبم بدون خداحافظی رفتن . میدونم رابطه با متاهل و کلا کار من چقدر اشتباه بوده . ولی کاریه که شده . من اصلا شبا خواب ندارم و روزام آرامش ندارم .

خواهش میکنم راهنماییم کنید ، هر چند که ناقص یا کم باشه نظرتون


ارتباط با نامحرم :

چطور از دست دادن با دختران نامحرم طفره برم؟

نوع رفتار در برابر نامحرمانی که بزرگتر یا کوچکتر از ما هستند

فرهنگ غلط محرم تلقی کردن پسرخاله، شوهر عمه و ...

چطور به نامحرم های فامیل بفهمونم که دوست ندارم دست بدم

نحوه ی برخورد با خانم های محرم که پوشش مناسب ندارند

3 توصیه برای مدیریت روابط با نامحرم

نمیتونم تحمل کنم خانمم با یک مرد نامحرم گرم بگیره

آیا دست دادن دو تا نامحرم گاهی بدون اشکال میشه ؟!

سطح ارتباط با نامحرم در بین مذهبی ها

انتظار خدا از یه دختر مذهبی در برخورد با نامحرم ها چیه ؟

خانمم ازم می خواد که به رابطه ی گرم اون با نامحرم ها عادت کنم

خواستگاری دارم که در خانواده ی اونا محرم و نامحرم معنی نداره

بعضی ها اشتباها دست دادن به نامحرم را نشانه احترام می دانند

جاری من محرم و نامحرم سرش نمیشه

دست دادن دختر به مرد نامحرم

می خوام رفتارم رو با شوهر خواهرم اسلامی تر کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)