سلام دوستان عزیز

من پسری هستم 22 سال ، فوق دیپلم حسابداری دارم ، حقیقتا چند تا موضوع مشکل تو زندگیم دارم و داره دیوونم میکنه .

داستان از اونجایی شروع میشه که من از سال 92 مشغول به کار شدم. البته کارگر بودم تا اینکه سال 95 در اثر ویروس مننژیت ، بیمار شدم و شنوایی مو از دست دادم . تو این چند سال یه مقدار سرمایه جمع کرده بودم حدود 50 میلیون ، که اینم خرج دوا دکترم شد . شنواییم هم به لطف خدا و پزشکان ، با جراحی کاشت حلزون شنوایی برگشت . البته الان با سمعک خیلی خوب میشنوم  .

من از چند سال پیش دختر دایی مادرم رو میخوام ، اونم در جریانه اما هیچ اقدامی نکردیم . من الان بیشترین دردی که میکشم به خاطر گوشم معافیتم پزشکی شد  . و هیچ جا بهم کار نمیدن ، میگن قانون هست که معافیت پزشکی قبول نمیکنیم . منم آدمم به خدا هیچ فرقی با دیگران ندارم فقط گوشم با سمعک میشنوه . چرا دولت هیچ ارزشی برای معافیت های پزشکی قائل نیست . 

میخوام برم سر کار یه کم سرمایه جمع کنم برم خواستگاری دختر مورد علاقه ام . اما هیچ کس بهم کار نمیده . آخرش میترسم عشقم از دستم بپره . همه دوستام رفتند سر کار ، اما من هیچ کاره ای نشدم . از طرفی قسط یک وام گردنمi ، که اونم تو روی ضامن هام شرمنده شدم .

دیگه کم آوردم ، کارم به جایی رسیده که هیچ چیز خوشحالم نمیکنه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)