سلام دوستان به کمکتون نیاز دارم

من 30 و اندی سالمه  و مجردم. تا الان زیاد تو فکر ازدواج نبودم ولی الان مدتیه واقعا خیلی احساس تنهایی می کنم و ار ته دلم آرزو می کنم یک همدم داشتم ... ، هیچ وقت هم اهل دوست پسر و ... نبودم .

حدود 3 سال پیش یکی از همکلاسیام از من خواستگاری کرد و چون از من 4 سال کوچکتره و اینکه به نظر میومد خیلی متفاوت هستیم جواب منفی دادم .

راستش توی این 3 سال اون هنوز دست بردار نیست و هزار بار خواستگاری کرده و هی میگه من عاشق هستم و ...

درسته که 3 ساله تو فکر منه ولی هیچ وقت به هم نزدیک نشدیم و تقریبا اصلا همدیگه رو نمی شناسیم و واقعا فقط در حد یک همکلاسی عادی از هم آشنایی داریم .

دوستان شرایط کلیش خیلی خوبه ولی من احساس می کنم ما خیلی با هم از نظر طرز فکر متفاوت هستیم ولی واقعیتش اینه که مطمئن نیستم.... مشکل اینه که این آقا خیلی احساسیه ( برعکس من ) و یک بار که پیشنهاد دادم باشه بیا یک فرصتی به هم بدیم و همدیگه رو بشناسیم دیدم خیلی عجوله و طاقت نداره و از فرداش یک طوری با من رفتار می کرد انگار من زنشم و هر چی خواهش کردم که یه کم رسمی تر باش و یه کم به من فرصت بده میگه مثلا 3 ساله صبر کردم دیگه طاقت ندارم و کار به جایی رسید که یک هفته هم طول نکشید که مجبور شدم بازم جوابشون ندم .

حالا راستش یکی دو ماه رفت و دوباره اومده خواهش و .... که یک فرصت دیگه بهم بده و ... راستش از یک طرف می بینم آدم خوبیه میگم شاید اگر بشناسمش ببینم اخلاقاش هم به من می خوره ولی از طرف دیگه اگر بگم باشه اون آقا خیلی عجوله و فکر می کنه دیگه جواب من قطعا مثبته می ترسم ببینم واقعا بدرد هم نمی خوریم و اون موقع اون خیلی آسیب می بینه و شاید اصلا نتونم جمعش کنم ( راستش با عجله اش من رو خیلی در فشار قرار میده )

حالا می خوام ببینم پیشنهاد شما چیه؟ به نظرتون بهش یک فرصتی بدم؟ بعد اگر جوابم منفی بود ( که احتمالش هم خیلی زیاده ) اون گناه نداره؟ از اون بر هم خوب دوست دارم دیگه ازدواج کنم واقعا نمی دونم چیکار کنم ؟

یک سوال دیگه به نظر شما دیر ازدواج کردن بهتره یا یک ازدواج معمولی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه)