سلام دوستان خوبم

targolvargol هستم .

امیدوارم که حالتون خوب باشه خصوصا در ایام خوبی که استارت رفع خشکسالی زده شده و امیدوارم همین طوری شاهد بارش برف باشیم تا آخر سال ، راسش یه مسئله ای هست ۳ روزه ذهنمو بهم ریخته ، پدر بنده یه دوست قدیمی دارن که بسیار آدم خوبیه ، ایشون همسرشون رو ۲۰ سال پیش از دست دادن و دو تا پسر متولد سال ۶۵ و ۶۸ دارن .

ایشون سه تا کارخونه دارن و بسیار ثروتمندن ، بسیار با ایمان و خوش برخوردن ، پسر اول گفته قصد ازدواج نداره و در مورد پسر دومشون برای من صحبت کردن و ۳ شب پیش اومدن خونه ما خواستگاری . در بدو ورود ۱ سبد گل طبیعی خیلی بزرگ آوردن که قیمتش فکر کنم حداقل ۵۰۰ هزار تومنی میشه و یکم استرس در من ایجاد کرد . بسیار خوش برخورد و خوب بودن .

ما صحبت کردیم و پسرشون با این که اول ناراضی بودن برای ازدواج بعد از دیدن من نظرشون کاملا تغییر کرده. 

اول این که ایشون چهره شون اصلا به دل من ننشست راستش بگم متاسفانه یا خوشبختانه ظاهر فرد برای من اولویت اوله.

دومین مساله این که ایشون لیسانسن من دانشجوی دکتری

سوم این که ایشون در کارخونه پدرشون ۱۰ ساله کار میکنن ولی نمیدونم اگه پدرشون این موقعیت رو نداشتن انقدر موفق میشدن ؟

و چهارم این که نداشتن مادر و خواهر ممکنه باعث شده باشه نسبت به خانم ها بی تفاوت باشن چون اطلاعات کافی ندارن.

به گفته پدرشون و خودشون هر ۳ نفر دستشون خیلی تو همه و عاشقانه همو دوست دارن. در مورد ایمان و اخلاق و پاکیشون شک نداریم و تحقیق کامل کردیم.

لطفا کمک بفرمایید


مرتبط:

ایمان خواستگار در چه حدی باید باشد؟

در بحث ایمان خواستگارم ، سخت میگیرم ؟

فقط به ایمان خواستگارم اعتماد کردم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)