سلام

یه دختر ۱۸ ساله دارم که پارسال کنکور قبول نشده و رتبه بدی آورده ، امسال هم انگیزه ای به خوندن نداره ، پارسال هزینه زیادی کردیم براش امسال هم عاشق یه پسری شده که‌ دوسش داره خیلی ، ولی پدر دخترم قبول نمیکنه و دخترم گریه میکنه و انگیزه ای نداره و همش میگه من اون پسره رو میخوام .

اون پسره فقط به شرطی میگه با دخترم ازدواج میکنه که امسال کنکور رشته خوب قبول بشه و دخترم بهونه میاره میگه آرامش ندارم و نمیتونم و میگه از کتاب بدم میاد و همش گریه و جیغ میکشه و میگه اون پسرو الان میخوام و اون پسره الان شرایط نداره و میگه باید قبول بشی بعد کاری انجام بدیم .

پیش روانشناس بردم دخترم رو ، باهاش صحبت کرد ، نتونست متقاعدش کنه و دخترم لای کتاب رو هم باز نمیکنه و همش گریه و زاری که من میخوام .

منم دارم دیونه میشم چیکار کنم پدر دخترمون هم قبول نمیکنه با خانواده اون پسره که دخترمو میخواد وصلت کنه و لجبازی میکنه و دخترم هم دختر این پسره شده . دخترم هم انگیزه ای به خوندن درس هم نداره ولای کتابشو هم باز نمیکنه و مثل پارسال نمیخواد درس بخونه و خانواده ما رو درگیر خودش کرده .

به نظر شما دوستان خانواده برتر من باید چه رفتاری داشته باشم نظرات همه شما رو خواهم خوند خواهشااا راهنمایی کنید .

خداوند حفظتون کنه


مرتبط با بحث ازدواج فرزندان:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

دختر 16 ساله م زیر نظر من با یه پسر 18 ساله در ارتباطه

از کجا متوجه بشم دخترم برای ازدواج آماده شده؟

آیا به صلاح هست برای ازدواج پسرم در سن 20 سالگی اقدام کنم؟

جوون باید گناه کنه تا به فکر ازدواجش بیافتیم ؟

مامانم میگه ، اگه عروس بگیرم نشون از پیر شدنمه

بچه ها رو چطور باید تربیت کرد که در سن پایین آماده ازدواج باشن؟

والدین طاقت دارن بشنون پسرشون بدون اجازه ی اونها نامزد کرده؟

پدرم بیش از حد در ازدواجم سخت گیره

مامانم منتظر یه شاهزاده با اسب سفیده

از یه شهر دیگه خواستگار دارم ولی خانوادم مخالفت می کنن ؟

پشیمونم که به خانوادم گفتم نمی خوام شوهر کنم

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن؟

با دلایل نامعقول پدرم برای شوهر ندادنم چه کنم؟

دخترم، چه طوری به خانوادم بفهمونم که به ازدواج کردن نیاز دارم؟

بر خلاف خودم، خانوادم شور و شوقی برای ازدواجم ندارند

تا وقتی پسرتون زن نخواسته دختر مردم و خواستگاری نکنید

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

به فکر ازدواج زود هنگام بچه هامون باشیم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)