سلام

من اینجا یه چیزایی میخونم خیلی برام عجیبه دخترا میان میگن شوهر نیست پسرا میگن هر کی اومد خاستگاری تون زود بچسبینش فرار نکنه .

حرصم میگیره ، دخترا یه کم عزت نفس داشته باشیم ، غرور داشته باشیم . حتی اگه واقعا خواستگار نمیاد باید باور داشته باشیم اونا لیاقت ما رو ندارن ، من رو شما نمیشناسین پس دلیلی نداره بخوام دروغ بگم .

ببینین من خودم نه زیبایی خاصی دارم نه چیزی ، اما این قدر خودم و برای طرف مقابل گرفتم که خود به خودی اومده جلو بعد شده خواستگارم . من خواستگار پزشک و مهندس زیاد داشتم اما بنظرم اونا لیاقت منو ندارن . 

دخترا غرور خیلی مهمه خیلی مهم، ببینین من پسر تو اقوام زیاد داریم ، تو دانشگاه هم که هستم پسر زیاده ، دوستای داداشمم زیاد میان خونمون ، اکثر اینایی که گفتم یا پزشکن یا دانشجو پزشکی اما من خودمو وا نمیدم ، غرور دارم ، باهاشون مودبم اما آدم حسابشون نمیکنم نه اینکه منزوی باشم نه ، بببین یه غرور خاص یه تکبر که باعث میشه جذبت بشن ، ببینین خیلی وقتا دیدم اگه با یه پسر گرم بگیری باهات سرد رفتار میکنه و بالعکس .

پس خودتو سرد بگیر تا گرم باشه رفتارش، وقتی رفتارش گرم بود زود وا نده رویا پردازی نکن زودی ، غرورت برات مهمتر باشه و وقتی اون پسر باهات گرم گرفت هر چی ازش دور شی میاد طرفت و نزدیکت میشه بعدم میگه میشه بیشتر آشنا شیم ، بگو دلیلی برای آشنایی بیشتر نمیبینم ، البته اینم خودش فوت و فن داره نباید به هر پسری اینو بگی چون ممکنه بره عقب اما نباید غرور و عزت نفستم زیر پا بذاری ، خودت رو سر بدون از همه پسرا :) .

" مریم زینی "


مرتبط:

توصیه به جوانان برای داشتن یه آینده موفق

من یه توصیه میکنم، شما هم یه توصیه بکنید

کارم از توصیه و نصیحت و راهکار دادن گذشته

به دختری که داره 20 ساله میشه چه توصیه هایی دارید

۱۵ توصیه به پسر ها در ارتباط با ازدواج، کار و زندگی

سرکوفت و نصیحت در نوجوانان نتیجه مطلوبی ندارد

تجربیات شما در مورد نصیحت های دیگران

با نصیحت های خیرخواهانه مرهمی باشید برای زخم هام

نصیحت کنید تا زمان پیری احساس نکنم عمرم الکی گذشته

برای رسیدن به موفقیت، روزانه چند ساعت تلاش می کنید ؟

چیکار کنم که هم آرامش داشته باشم هم موفق بشم

چند نکته ی ساده برای موفقیت در زندگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)