سلام به همه دوستان

پسری هستم که حدود ده سال هست که خود ار... انجام میدم و حدود 23 سال سن دارم. از 4 یا 5 سال پیش بر اثر خود ار ... عضلات کمر و لگنم و کمی هم پشت ران ها به شدت دچار اسپاسم شده و به حالت اول بر نمی گرده به شکلی که دائم احساس خستگی و ناراحتی دارم و کتف هام بیرون زده در حالی که وسط کمرم داخل هست ( نمیدونم میتونین حالتش رو متوجه بشین یا نه! ) و از ناحیه گردن هم خیلی خشک شده و در قسمت فیله هم کمی گودی ایجاد شده، دکتر رفتم یه قرص کپسول گیاهی داد مصرف که کردم بعد 20 روز که خود ار... نداشتم کمرم خیلی صاف و خوب شد اما بعد دوباره به حالت اسپاسم برگشت ...

حالا نمیدونم باید چی کار کنم، خودم که افراد دیگه رو میبینم یا استخری جایی میریم خیلی خیلی کم به پسرایی مثل خودم که وضعیت کمرشون اینطوری باشه بر میخورم هستن کسایی که کمرشون خم شده یا هر چیز دیگه ولی مثل من کم هست،

اگه کسی تجربه ای داره لطفا راهنمایی کنه، اینم بگم الان خود ار.. رو ترک نکردم .. و در طول هفته انجام میدم، اما حتی اگه کم هم انجام بدم باز اون تاثیر بدش رو روی اعصاب و عضلاتم داره، لطفا حتما این سوالمو جواب بدین 4، 5 سالی میشه واقعا درگیر این سوال هستم ...

اگه توضحیات بیشتری خواستین هم بپرسین تا بهتون بگم که دقیق متوجه بشین، با آرزوی سلامتی برای همه شما دوستای عزیز


مرتبط با مشکلات کمر:

رفع گودی کمر با تمرینات ورزشی

میشه گودی کمر رو اصلاح کرد؟

در مورد قوز کمر اطلاعاتی دارید ؟

تجربیات شما در مورد انحراف ستون فقرات به دلیل دیسک کمر

آیا رشته رزمی وجود داره که به دیسک کمر فشار نیاره ؟

کبودی کمر به خاطر نشستن زیاد پشت رایانه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه)