سلام دوستان

می خواستم راهی را برای عاشق کردن کسی که دوست دارید بهتان معرفی کنم.

تفاهم راهی برای عاشق کردن جنس مخالف

سوال هایی زیادی مطرح می شود حول اینکه چگونه یک نفر را عاشق خود کنیم.من می خواستم یک راه بسیار اثر گذار را به شما پیشنهاد کنم و اون راه این است که خودمان را متفاهم با طرف مقابل نشان دهیم.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

برای متفاهم نشان دادن خود با طرف مقابل ابتدا باید با زیرکی و باهوشی صفات و ویژگی ها و علاقه های طرف مقابل را کشف کنیم. بدین منظور باید با زیرکی همه حرف ها و اعمال طرف را زیر نظر بگیریم تا این جوری به خصوصیات طرف دسترسی پیدا کنیم.

مثلا اگر همیشه طرف مقابل در مکان های طبیعی قرار می گذارد یعنی به طبیعت خیلی علاقه دارد. اگر در صحبت ها همیشه می خواهد بحث را به سمت ورزش بکشاند یعنی به ورزش خیلی علاقه دارد.

خب بعد از کشف علایق طرف باید سعی کنیم با حرف ها و اعمالمان خودمان را مانند او نشان دهیم و به او بفهمانیم که با تفاهم داریم. البته در این روش نباید بیش از حد افراط کنیم یعنی نباید همه چیز خودمان را مثل او نشان دهیم چون اینگونه طرف مقابل متوجه قصد و نیت ما می شود و نقشه ما دیگر تاثیر نمی گذارد. این را نباید فراموش کنیم.

اثبات این راه

برای بعضی ها شاید این سوال پیش بیاید که چگونه مطمئن شویم این راه تاثیر گذار است یا تاثیر گذاری این روش را انکار کنند برای همین من می خواهم این روش را اثبات کنم .

خب همه ما می دانیم که عاشق شدن از طریق ضمیر ناخودآگاه صورت می گیرد این ضمیر ناخودآگاه ما وقتی که ما فردی را متفاهم با خود می بینیم برای این که ما بیشتر با او معاشرت کنیم سعی می کند ما را عاشق وی کند. پس اینگونه است که گفته می شود این روش صددرصد جواب می دهد.

" سید محمد سعید تقوی "


بیشتر بخوانید ...

سوال در مورد میزان تحمل و نوع رفتارهای یه پسر عاشق

عاشق میتونه دوری از معشوق رو تحمل کنه؟

عاشق یه دختر شدم ولی هیچی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

توصیف معشوق از چشم عاشق

دختر مورد علاقم پشیمون شده ولی من عاشقش شدم

عاشق دختری شدم که با ملاک هام صد و هشتاد درجه فرق داره


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)