سلام بر همگی دوستان

چند وقت پیش خواهرم یک مشکلی سر کارش پیش آمده بود و اومد با من در میان گذاشت من هم بهش راه حل دادم .

ولی هر چی بیشتر توضیح میدادم انگار مقاوت بیشتری میکرد و دوباره همان حرف ها را میزد من هم کلافه شدم بودم آخر سر گفت تو اصلا مرا درک نمیکنی در صورتی که من پوکر فیس نگاش میکردم و هدفم واقعا مشکل گشایی بود

بعد از این قضیه تازه من  و با تحقیق متوجه شدم که در این هنگام اصلا نباید راه حل داد فقط باید دو تا گوش مفت بذاری در اختیارش و باهاش همدردی کنی حتی اگر راه حل رو میدونی و قبلا به این مسایل برخورد کردی .

از دیدگاه آقایون که هدف گرا هستند عمدتا صحبت آنها به قصد و هدفی هست ولی گویا برای خانم ها جنبه ی دیگری دارد ، حالا سوالم اولم  از خانم های محترم این هست که چه فعل و انفعالاتی رخ میده اگر کسی همدردی کنه و فقط به صحبت ها گوش بده حتی اگر یک کلمه هم صحبت نکنه!

چون من هر جور دو دو تا چهار تا میکنم به بن بست میخورم یا من باید جوابی بدم که به دردش بخوره یا عمدتا صحبت شاید به جایی نرسه و به قول معروف همون آش و همون کاسه

سوال دوم هم این است که چرا موقع عصبانیت یا اگر از جایی دلخور هستید نیاز به صحبت دارید؟ چون مرد ها معمولا میرن تو لاک خودشون ولی زن ها انگاری بعد از هرمشکلی انگاری دوست دارن بیشتر صحبت کنن واقعا چه حسی بهتون دست میده؟آیا با این ترفند خودتون را خالی میکنید یا اتفاق دیگری میوفته؟

سوال سومم هم یکی از مشکلات اکثر زن و شوهر هاست موقعی که مرد روی کارش تمرکز میکنه کل مغزش قفل میشه ولی گویا زن نیاز داره تا با همین صحبت کردن سعی در آرامش شوهرش داشته باشه ولی معمولا پس زده میشه تا شوهرش کارش تموم بشه . و بعد برگرده سر عقل! اون موقع چه حسی بهتون دست میده؟ آیا شما با توجه خصلت مردانه که در این مواقع نیاز به سکوت و تمرکز داره درک میکنید یا نه چون دیدم خیلی از دعواها سر همین قضیه هست

ممنون از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)