سلام

امسال دومین ساله که  کنکور دارم ، همزمان احساس کردم زبان رو داره یادم میره درصد های زبانم خیلی پایین بود چند بار کتاب های زبان رو شروع کردم دوباره به خوندن ، ولی فایده نداشت تصمیم گرفتم یک سریال رو دنبال کنم .

یکی از این سریال های ... که تعریفش رو شنیده بودم شروع کردم که خیر سرم مثل یک انسان متمدن بعد از درس شبی یک یا دو قسمت ببینم ، این کی دو قسمت همانا بدبختی منم همانا دیگه نشد و نتونستم نبینم. الان یک هفته درست و حسابی درس نخوندم نگاه میکردم تا  6 بیدار میموندم بعد به زور خودم رو راضی  میکردم باید بخوابم ، موقع نهار نمیرم سره سفره ساعت 5,6 عصر از گشنگی بلند میشم یک چیزی میریزم تو شکمم دوباره میشینم سر فیلم .

بدبختی 8 فصله و تموم هم نمیشه حالم داره واقعا به هم میخوره هی با خودم حرف میزنم میگم دیگه بسه از فردا شبی یک قسمت بعد ده دقیقه نشده نشستم قسمت جدید رو میبینم. زبانم واقعا داره بهتر میشه داره لغات هایی که یادم رفته یادم میاد اما من بی جنبه م شور همه چیز رو در میارم حالا کتاب باشه نمیتونم شبی چهار صفحه بخونم بقیه ش فردا کتاب رو یه جا تموم میکنم حتی اگر شب نخوابم .

علاوه بر اون من خیال پرداز هم هستم و شخصیت های سریال و کتاب تو ذهنم وول میخورن به خاطر همین اجازه نمیدن من به کارای دیگه برسم .

چیکار کنم بتونم کنترل خودم رو تو دست بگیرم ؟ منم دوست دارم سریال ببینم کتاب بخونم اما از کار و زندگی میندازتم مثل خنجر تا تموم شه ، هی خانواده میگن چرا درس نمیخونی و من نمیتونم بهشون بگم چه درد بی درمونی گرفتم که خودمم نمیتونم کنترلش کنم ، فقط میگم خستم ، اونا هم سال دومه نگرانن غر میزنن سرم .

مرسی از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)