سلام دوستای خوبم

من یه سوال در مورد رشته ی پرستاری داشتم . راستش امسال کنکور دادم برای دومین بار و‌ پرستاری دانشگاه تهران پذیرفته شدم ، چون خیلی بهش علاقه دارم واقعا خوشحال شدم . اما اطرافیانم میزنن تو ذوقم ، میگن کارت سخته و کم درآمدی ، من اصلا در مورد درآمد پرستارا هیچ اطلاعی ندارم .

اگر کسی هست اینحا که پرستار باشه یا اطرافیانش پرستارن برام توضیح بده ممنون میشم که درآمدشون چقدره؟ ، سطح شون تو بیمارستان چه جوریه و ... ؟ واقعا خیلی ناراحتم میکنه حرفاشون ، بهم میگن تو هیچی نشدی (میخواستم پزشکی قبول شم اما نشد )


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)