سلام

واقعا نمیدونم سوالمو چطور مطرح کنم اول میخوام از خودم بگم من دختری هستم که تو یه خانواده نسبتا مذهبی بدنیا اومدم خدا رو شکر با خانوادم هیچ مشکلی ندارم 21 سالمه از نظر مالی هم متوسط هستیم  محجبه هستم  و دانشجو و تا حالا با هیچ پسری ارتباط نداشتم گه گاهی نماز میخونم ولی متاسفانه بدون حضور قلب .

 راستیتش بعضی مواقع بوجود خدا شک میکنم  بنظرم ما موجوداتیم هستیم که بعد مردن از بین میریم  البته ممکنه خالقیم وجود داشته باشه اصلا وقتی در مورد این جهان یا جهان دیگه ای فکر میکنم کاملا میشه گفت تا مرز دیوانگی پیش میرم وقتیم این موضوع رو با کسی در میان میذارم انگار با یک زامبی طرفند و خودشون علامه دهر هستند انچنان ارشادم میکنند که انگار تا حالا هیچی به گوشم نرسیده در صورتی همشون رو از حفظم  نمیدونم چیکار کنم و مشکلمو به کی بگم خودم  میخوام بوجود خدا پی ببرم  ولی نمیدونم چطور ؟؟؟

کلا آدمی هم هستم که کمتر مرتکب گناه میشم همیشه تو ذهنم سواله هست که کی رفته اون دنیا برگشته که این همه اطلاع دقیقی میدن یا اصلا خدای به این بزرگی امکان داره بنده هاشو تو جهنم اذیت کنه انقدر سوال تو ذهنم هست که  زندگیمو مختل کرده کلا همیشه سست و بی اراده هستم طوریکه نه دوست دارم زندگی کنم نه بمیرم کلا زندگیم رو هواست خودمم نمیدونم چمه خواهشا مثل بقیه اطرافیانم باهام رفتار نکنید و کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)