سلام به همه شما

راستش من از همتون کمک میخوام واقعا در حال ویران شدن هستم. من دانشجوی یکی از رشته های علوم پزشکی هستم. من به یکی از همکلاسی هام علاقمند شدم و از ایشون خواستگاری کردم ولی ایشون به من گفتن که نه الان بلکه 4 سال دیگه هم نظرشون منفی هست.

راستش من واقعا عاشقشم شب و روز برام نمونده. دارم دیونه میشم. چطوری نظرش رو جلب کنم. تو رو خدا کمکم کنین. نمی تونم بدون اون.

خانم های مذهبی ازتون میخوام که نظرتون رو بگین. خودم میدونم که اشتباه کردم خودم بهش گفتم اما واقعا نمی دونم چه کنم تا نظرش نسبت به من عوض بشه. علت رد کردنش هم اختلاف سنی هست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)