سلام خدمت دوستان

بى مقدمه برم سر اصل موضوع ؛

راستش من یه خواهر ١٦-١٧ ساله دارم که ٢-٣ سالى هست که با یه آقا پسر ١٨ ساله دوسته ، متاسفانه من اوایل نمیدونستم و در واقع خواهرم جرئتش رو نداشت که به من چیزى بگه . تا اینکه متاهل شدم و ایشونم روشون تو روى من باز شد . و الان ١ سالى میشه که به من گفته که با این پسر دوسته ، راستش این آقا پسر پسره بدى نیست یعنى خانواده ى درستى داره اهل نماز و مسجدن ، خوده آقا پسر هم ظاهرا مسجد میرفتن و اهل نماز بودن اما الان کمتر نماز میخونن و نماز خوندنشون به محرم و ماه رمضان محدود شده . ایشون دانش آموز و تک پسر خانواده هستن .

حالا مشکل اینجاست که خواهر من به توصیه هاى من مبنى بر قطع ارتباط با این پسر گوش نمیداد ، ولى دیروز براى چندمین بار این پسر رو از همه جا بلاکـ کرده و وقتى باهاش صحبت کردم گفت با اینکه دوستش دارم اما تمایلی به ادامه ى رابطه باهاش ندارم.

راستش من توى مجردى الحمدالله اهل ارتباطات این شکلى نبودم و اصلاً موافق دوستى نیستم ، ولى خواهرم وارد این رابطه شده و میدونمم وابستگى احساسى ایجاد شده براى دو طرف!

و الان اون آقا شماره ى منو گیر آورده و میگه چرا الکى ارتباطش رو با من قطع کرده و منو از همه جا بلاکـ کرده ، مشخصه  به خاطر علاقه و وابستگیش به خواهرم اینجورى پیگیر شده و خواهرم و خانواده ى ما هم چیزى کم نداریم و قطعاً اون پسر اگه شرایطش مهیا بود از خداش بود بیاد خواستگارى اما طبیعیه که الان نمیتونه ازدواج کنه .

من به خواهرم گفتم ارتباطت رو قطع کن ولى به خاطر وابستگى که داره نمیتونه دووم بیاره دوباره میره سمت این آقا ، میدونم اگه وارد دانشگاه بشه شرایط خیلى بهترى هم واسش فراهم میشه ، حالا نمیدونم باید چه برخوردى داشته باشم ؟‌

به خواهرم گفتم unblock نکنه ایشونو اما میترسم مثل دفعات قبل که خواهرم میگفت دیگه تمام شد! ولى میدیدم باز با این پسر ارتباط داره ، بازم برگرده سمتش .

ممنون میشم راهنماییم کنید که به خواهرم چى بگم ؟ چطورى راضیش کنم که دیگه سمت این آقا پسر نره . و به اون پسر چه جوابى بدم که دیگه پیگیر نشه ؟


مرتبط با نوع رفتار با خواهر:

خواهرم سر سفره افطاریش بیرون مون کرد

خدا کنه زودتر ازدواج کنم تا بی ادبی های خواهرم رو نبینم

از ترس خواهر بزرگترم که مجرد هست، جرات نداریم بگیم خواستگار داریم

می خوام کاری کنم که خواهرم دیگه سمت دوست پسر نره

قطع ارتباط خواهرانم با ما، تاثیر روی ازدواجم داره ؟

دیگه از دست مامانم و خواهرم خسته شدم!

چه کار کنم خواهرم حرف گوش کن بشه

چطور روابط پدر و خواهر 11 ساله م رو اصلاح کنم؟

خواهرم آرزوی بدبختی منو داره

از دست خواهر 16 ساله ام کلافه شدیم ؟

احساس می کنم خواهرم دوباره ارتباط تلفنی مخفیانه داره

از دیدن خواهرم حالم بد میشه

متاسفانه خواهرم الگو های خوبی رو انتخاب نکرده

خواهرم فکر میکنه بجز خودش بقیه هیچ چیز نمیفهمن

خواهرم اونقدر آرایش میکنه که اصلا شناخته نمیشه

من یه خواهر دارم که ١٤ سالشه و خیلى پرخاشگره

منو خواهر مطلقه ام میونه خوبی نداریم

متوجه شدم که خواهرم دوست پسر داره

پسران، اگه بفهمید خواهرتون دوست پسر داره چکار می کنید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط خواهر برادری (۲۲ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)