سلام

دنبال یه برنامه یا روشی هستم که بتونم پیام ها و تماس های یک شخص رو اصلا نبینم ، میدونم برنامه های مسدود پیام زیادی وجود داره ولی تو تموم این برنامه ها اگه پیامی مسدود بشه ولی بازم دیده میشن ، من میخوام ازدواج کنم ولی برای آسودگی خاطرم میخوام هیچوقت پیام های خواستگار قبلیم رو نبینم که یاد ایشون نیفتم ، و اصلا نمیتونم خطم و عوض کنم چون نامزدم شک میکنه ، الان شماره خواستگار قبلیم مسدوده ولی پیام هاش و بازم میتونم ببینم ، من میخوام اصلا هیچ پیامی از ایشون نبینم که اعصابم اروم بمونه ، مثلا برنامه یا روشی هس که هیچ پیامی ازش نبینم و دریافت نکنم؟

ممنون میشم کمکم کنین ، من در شرف ازدواجم ولی پیام های خواستگار قبلیم داره با روح و روانم بازی میکنه ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)