سلام

بی مقدمه بگم من خسته شدم از این که چهرم کوچیکتر از سنم نشون میده ، الان ۲۰ سال و خورده ای سنمه ،دانشجوی ترم ۳ ام ولی همه فکر میکنن ورودیم ، بیرون که میرم همه به چشم بچه ها نگام میکنن همه بهم میگن کلاس چندمی!! بخاطر همین هیچ خواستگاری ندارم!! از نظر ظاهری مشکلی ندارم خیلی ها بهم میگن چهرت انرژی مثبت میده و دوست داشتنی ای ، خودمم توجه آدما رو میفهمم .

خیلی دوست دارم ازدواج کنم ولی دریغ از یه خاستگار! واقعا دیگه دارم دیوونه میشم هیچ کسی طرفم نمیاد ، چون فکر میکنن بچه ام و زوده واسم! ولی دوست دارم تو همین سن یا فوقش تا ۲۲ سالگی ازدواج کنم .

دوست دارم جوونیم رو با همسرم باشم ، دیگه واقعا موندم چیکار کنم ؟ میخوام یه برچسب بزنم به پیشونیم سنمو روش بنویسم:| توی دانشگاهم هیچ کسی طرفم نمیاد نمیدونم چرا! من که مشکلی ندارم. خسته شدم دیگه. خیلی هاا که از نظر چهره و قد و حتی رفتار سطح اجتماعی پایین تر از منن ازدواج میکنن ولی من نه .

مرتبط:

بی بی فیسم، چیکار کنم که چهره م به سنم بیاد؟

چطور میشه با یه دختر بی بی فیس برای ازدواج آشنا شد؟

ازدواج با دختر بی بی فیس

بی بی فیسم، چکار کنم که دیگران مثل یه دختر 15 ساله باهام برخورد نکنن

چهره م بی بی فیس هستش، علت جور نشدن ازدواجم اینه؟

دختری قد کوتاه و بی بی فیسم، شانسی برای ازدواج دلخواهم دارم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) چرا خواستگار ندارم (۶۷ مطلب مشابه) مسائل بی بی فیس ها (۱۴ مطلب مشابه)