سلام دوستان خسته نباشید...

من کلا با اقوام میونه خوبی نداشتم و نمی شناختمشون ، وای کاش اصلا هم نشناخته بودمشون... تا اینکه بعد از مدت ها با یکی از پسرای اقوام آشنا شدم... با توجه به اینکه 27 سالمه انتظار اینکه تو این سن هم اشتباه کنم واقعا از خودم ندارم .

ولی باز هم مرتکب اشتباه شدم.. این آقا اوایل هفته ای یکبار به دیدنم میومد.. البته تو محیط کارم، بعد از اون هم گه گاهی از طریق پیام از حال هم جویا می شدیم. چیزی که باعث شد تو این رابطه بمونم این بود که یه جوری وانمود میکرد که انگار من براش خیلی مهمم و دوست نداشت من اشتباهی ازم سر بزنه...

مثلا بهم میگفت رژ لب نزن، این لباس رو نپوش، این یارو آدم خوبی نیست ، و به همین منوال ادامه داشت. چون مطمئن بودم هیچ فکر بدی راجع بهم نداره. اینم ذکر کنم که رابطه نزدیکی با هم نداشتیم. تا اینکه رفته رفته منم نسبت به اون حساس شدم. مثلا همش حسودی میکردم و از این کارهای بچگانه.

اما چیزی که خیلی ناراحتم کرده و واقعا از شما دوستان خوب میخوام راهنماییم کنید اینکه تو تماس آخری که داشتیم، من فقط گفتم من باید بهت فکر کنم یا نه ... ؟ و اینکه من جای دیگه نمیام ببینمت. چون دیگه سرکار نبودم. اگه دوست داشتی بیا خونه مون. ما اقوامیم و اشکالی نداره که برگشت بهم گفت حالا اومدیم من یه روز که تنها بودی اومدم خونتون دلم خواست بغلت کنم. اون وقت تو چیکار میکنی ؟ منم گفتم من و تو اقوامیم چه جور میتونی همچین حرفی بزنی ؟ چطور تونستی راجع بهم فکر بد کنی ؟

اونم گفت من که قول ازدواج بهت ندادم... بعد از این حرفا همه چیز رو تموم کردم ولی چیزی که خیلی اذیتم میکنه اینه که چرا اولش منو مثل ناموس خودش میدونست. ولی بعد این حرف رو بهم زد؟ و اینکه چرا فکر کرد من دنبال ازدواج با اونم ؟ در حالی که من تموم این مدت یه بار هم راجع به ازدواج حرف نزده بودم . و اینکه بچه ها الان دقیقا من باید چیکار کنم... ؟

کاش اقوام نبود ، دیگه دوست ندارم حتی یه لحظه ببینمش یا خبری ازش بشنوم ، ولی متاسفانه نمیشه ، و اینکه چه جور ثابت کنم من دنبالش نبودم ؟ من فقط به چشم اقوام بهش نگاه میکردم . چه جور شخصیتی که قبل از آشنایی با این آدم رو داشتم به دست بیارم. آقایون تو رو خدا بگید الان یه دختر بهترین برخوردش باید چی باشه که به اینجور توهینی جواب داده باشه ؟

شماخودتون رو جای اون بذارید ؟ به نظرتون من الان باید چه جور رفتار کنم که اون بشینه سر جاش ... ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)