سلام

دختری 21 ساله و مجرد هستم تقریبا مذهبی و محجبه .من توی جو تقریبا منشنج بزرگ شدم به همین دلیل زود رنج و عصبی هستم نمیخوام خودمو توجیه کنم ولی این رفتارام متاثر از سختیای دوران بچگیمه

 مشکلی که دارم اینه که مدتیست که خیلی بد اخلاق و تند خو شدم سر کوچکترین مسئله ای داد و بیداد میکمنم تحمل شنیدن نظرات مخالف نظر خودم رو ندارم خیلی سعی میکنم به اعصاب خودم مسلط باشم مثلا موقع عصبانیت ذکر بگم یا اینکه اون محیط رو ترک کنم یا نفس عمیق بکشم یا اینکه به اون موضوع فکر نکنم ولی هیچ کدوم از اینا تاثیری نداشته خواهش میکنم راهنماییم کنید.


مرتبط:

چطوری خودم رو خالی کنم وقتی ناراحتم؟

خیلی زود، افتضاح و وحشتناک عصبانی میشم

این بده که من دختر زود رنجی ام و زود عصبانی میشم؟

از دست خودم خیلی ناراحتم

از گریه کردنم و شکستن غرورم ناراحتم

با عصبانی شدنم ، نقطه ضعف میدم دست دیگران

موقع عصبانیت کاری می کنم که بعد پشیمون میشم

خیلی زود عصبانی میشم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)