سلام

توی دوران دانشجویی به یکی از دخترهای کلاس علاقه مند شدم....  هر چی تلاش کردم که بهش برسم نشد ،دیدم که دارم به اونم آسیب میزنم تصمیم گرفتم دیگه ادامه ندم ...

حالا بعد از یه مدت گفتم به زندگیم سر و سامان بدم یه دختر که آشنا بودم رو میشناختم در نظر گرفتم . گفتم اول به خودش بگم شاید فکر بد بکنه گفتم به خانوادم بگم از طریق اون ها تا رسمی تر باشه ، ولی حتی اجازه خواستگاری هم بهم ندادن ... آیا باید اول بهش میگفتم ...  واقعا یک ماهه ریختم بهم نمیدونم چرا اینجوری میشه ...

همه میگن هر چی قسمتت باشه همون میشه !!!. چند بار باید شکست ...؟


مرتبط:

در زندگیم همه چی خوبه، فقط این ازدواج برام شده یه معما

شاید پسر همسایه قسمت منه که ازدواجم جور نمیشه

نقش شانس و قسمت در ازدواج

من به قسمت دیگه اعتقاد ندارم

هر خواستگاری که میاد قسمت نمیشه

نقش شانس و قسمت در ازدواج

به نظر شما حکمت تاخیر در ازدواج چی می تونه باشه ؟

یه بخشی از ازدواج قسمت، و یه بخش دیگه دست خود ماست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)